luni, decembrie 4, 2023
AcasăHomepageStudiu AVON: Creșterile alarmante ale costurilor de zi cu zi determină 80%...

Studiu AVON: Creșterile alarmante ale costurilor de zi cu zi determină 80% dintre femei să caute surse suplimentare de venit

Un studiu realizat de AVON la nivel global, inclusiv pe România, arată că un procent uriaș de 98% dintre femei a fost afectat de criza costului vieții. Mai mult de jumătate dintre respondente sunt neliniștite cu privire la viitor (57%), iar peste o treime dintre ele se simt fără control în ceea ce privește finanțele (35%). De asemenea, 34% dintre femei consideră că nu pot oferi suficient sprijin material familiei.

PREȚUL CONTEAZĂ

În contextul actual, 92% dintre femei au declarat că au fost nevoite să renunțe la cheltuieli neesențiale, inclusiv la ieșirile în oraș, vacanțe, haine noi și manichiură. Peste o treime dintre acestea (38%) au renunțat la produsele semnate de brandurile preferate, în favoarea unor alternative mai convenabile.

Mai mult, un sfert dintre femei (25%) au renunțat la parfumuri, iar una din cinci nu a mai folosit produse de machiaj (22%) și de îngrijire a pielii (19%).

AVON creează produse de înaltă calitate, la prețuri accesibile. Mai mult, cinci milioane de reprezentanți Avon din întreaga lume profită la maximum de oportunitatea de a comanda, de a cunoaște beneficiile produselor și de a se bucura de cadouri.

 „În întreaga lume, femeile și familiile lor resimt presiunea creșterii costului vieții. Având în vedere că 98% dintre femeile din lume sunt afectate de acest aspect, trebuie să ne sprijinim reciproc așa cum putem. La AVON, avem o istorie îndelungată în a aborda diferit frumusețea. Creăm produse de machiaj, de îngrijire a pielii și parfumuri de calitate superioară la prețuri accesibile și, totodată, oferim femeilor șansa de a-și transforma viața în bine, câștigând și învățând în propriul stil. Având în vedere că multe femei din întreaga lume caută modalități de a economisi și de a obține venituri suplimentare, sunt mândră să fiu parte a unui brand care le încurajează să pornească la drum ca antreprenori”, declară Angela Crețu, CEO AVON.

FEMEILE CAUTĂ SURSE DE VENIT SUPLIMENTAR

4 din 5 femei (80%) din întreaga lume se gândesc la o sursă suplimentară de venit pentru a face față creșterii costului vieții. În timp ce mai mult de jumătate dintre aceste femei (54%) are nevoie de o ocupație suplimentară pentru a contribui la plata facturilor, una din trei femei (36%) dorește să își poată permite mici răsfățuri, precum mesele în oraș, ieșirile la cafea și hainele noi. O cincime dintre femei (21%) își dorește să poată continua să își cumpere produsele de beauty preferate.

În acest context, AVON oferă o soluție atractivă și, pentru noua sa generație de Beauty Experts, aduce o serie de oportunități, pentru mai multă libertate financiară.

Printre acestea se numără digitalizarea serviciilor, care le permite reprezentanților să se conecteze cu ușurință cu clienții lor prin intermediul aplicației Avon On. De asemenea, AVON a creat un model de compensare personalizat, Avon Rewards.

 ALEGEREA ÎNTRE CALITATE ȘI ACCESIBILITATE

Studiul Avon a scos la iveală concepția greșită frecventă conform căreia prețul produsului dictează calitatea acestuia.

Peste două treimi dintre femeile din întreaga lume (69%) cred că produsele de machiaj mai scumpe sunt de o calitate superioară. Acest procent crește la 71% pentru parfumuri și la 73% pentru produsele de îngrijire a pielii. Cu toate acestea, mai puține femei cred că aceeași regulă se aplică și în cazul hainelor (62%).

În încercarea de a nu renunța la micile plăceri ale vieții, aproape două treimi (59%) dintre femeile din întreaga lume au schimbat sau ar schimba produsele de machiaj, de îngrijire a pielii și parfumurile cu alternative mai convenabile.

ALTERNATIVE CONVENABILE, FĂRĂ COMPROMISURI

Schimbarea machiajului, a produselor de îngrijire a pielii și a parfumurilor cu alternative mai accesibile nu trebuie să însemne un compromis asupra calității. Facilitățile de cercetare și dezvoltare de ultimă generație create de AVON reunesc peste 1.000 de brevete și o echipă internă de peste 160 de oameni de știință de talie mondială și experți în inovație, dintre care peste 60% sunt femei.

Datorită produselor de înfrumusețare convenabile, Beauty Experții AVON au remarcat cum clienții lor au trecut de la branduri de lux la alternative mai accesibile, cum ar fi:

Apa de parfum Today.Tomorrow.Always – The Moment, o aromă creată de celebrul maestru parfumier francez Olivier Cresp, inspirată de puterea emoțiilor și amintirilor. 8 din 10 femei au spus că aroma este a unui parfum de lux, într-un studiu pe nevăzute realizat cu 125 de participanți din Marea Britanie, 2022. Preț: 99 lei, 50ml.

Rujul Ultra Lipstick este vândut la fiecare secundă la nivel mondial. Reformulat cu o culoare mai bogată și un confort mai cremos, formula îmbunătățită aduce un amestec exclusiv de uleiuri hrănitoare – astfel încât te puteți bucura de culoare, fără senzația de buze uscate. Cu 60 de nuanțe de mare impact, la doar 19,99 de lei fiecare, clienții nu trebuie să se limiteze la o singură nuanță.

Serul Anew Renewal Power este creat cu tehnologia exclusivă Protinol™, patentată la nivel mondial. Serul revoluționar (79 de lei) a dovedit clinic că reface producția de colagen a pielii, oferind în același timp 7 beneficii puternice de combatere a semnelor îmbătrânirii  pielii, în doar 7 zile.

AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Studiul comandat de AVON a fost realizat de către compania de cercetare internațională Censuswide pe un eșantion de 8638 de femei de peste 16 ani din Brazilia, Italia, Marea Britanie, Filipine, Turcia, Polonia, România și Africa de Sud.

 

ARTICOLE SIMILARE

Târgul Național de Știință CODE Kids 2023 organizat de Fundația Progress este deschis în București pe 9 decembrie la Politehnică pentru toți pasionații de...

Sâmbătă, 9 decembrie 2023, între orele 11:00 și 15:00, are loc Târgul Național de Știință CODE Kids 2023 la Facultatea de Automatică și Calculatoare...

Radisson Blu Hotel București propune de sărbători evenimente pentru parinți și copii, cu scop caritabil

În perioada sărbătorilor de iarnă, hotelul Radisson Blu, București îi invită pe bucureșteni și pe cei care vizitează Capitala să petreacă momente speciale și...

Expoziția Tinere Talente la TNB – o colecție de lucrări realizate de bursierii Fundației Regale Margareta a României, ediția 2023

A 15-a generație de tineri artiști talentați români marchează finalizarea anului de bursă printr-o colecție de lucrări de artă vizuală expuse la Teatrul Național...

Nestlé sărbătorește 10 ani de activitate în sprijinul tinerilor

Nestlé marchează a zecea aniversare a inițiativei Nestlé Needs YOUth, o inițiativă creată pentru a crește șansele de angajare ale tinerilor într-o perioadă când...

Casa de Avocatură Bordianu & Asociații deschide un birou la Brașov

Casa de Avocatură Bordianu & Asociații își consolidează prezența la nivel național și a deschis un nou birou la Brașov, care oferă servicii complete...

Timp de patru luni Grădina Botanică a Universității din București se transformă în Grădina Luminilor

O întâlnire uimitoare între poveste, tehnologie și creativitateCompania Wonderful Lighting, deținătoare a brandului “Garden of Lights”, aduce în România expoziția multimedia „Grădina Luminilor”. Gradina...

Vedetele s-au bucurat de noile meniuri FITFOODWAY

Pese 60 de vedete, influenceri și jurnaliști au participat, joi, la București, la lansarea celor mai noi meniuri FITFOODWAY. Aceștia s-au bucurat de preparatele...

Ziua pisicilor negre la Antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” împreună cu Romfilatelia și Asociația TNR vă invită pe 27 octombrie să sărbătorim împreună Ziua pisicilor negre...

Copiii devin designeri de genți! Art Safari Kinder lansează concursul „The Bags of Tomorrow”

·       Art Safari Kinder lansează o provocare pentru copiii cu vârste între 4 și 18 ani: să creeze propriile genți, în cadrul concursului „The...

S-a reluat tipărirea cardului de sănătate

Ministerul Sănătății a anunțat că a încheiat un nou Acord-cadru cu Compania Națională "Imprimeria Națională" - S.A., pentru reluarea procesului de tipărire a cardului...

Probabilitatea ca o persoană să se vaccineze antigripal depinde de recomandările profesioniștilor din domeniul sănătății și de încrederea în eficacitatea vaccinurilor gripale

Odată cu apariția sezonului gripal, este important ca toată lumea să înceapă să planifice să se protejeze pe sine și pe cei dragi. Conform...

Ediţia de toamnă a Baby Boom Show – unicul târg pentru viitoare mămici şi copii- începe joi, 19 octombrie, la Romexpo, Pavilion A

Timp de patru zile, peste 300 de branduri vin cu promoţii exclusive, special concepute pentru eveniment, la produsele sau serviciile prezentate.Oferte exclusive, doar la...

Atria Urban Resort a instalat 296 de panouri solare în Faza a III-a de dezvoltare, care contribuie la reducerea consumului de energie

Atria Urban Resort, complex rezidențial dezvoltat în zona de nord-vest a Capitalei de EVERGENT Invesments, în parteneriat cu Cityring Development, a instalat 296 de...

Casa de avocatură Bordianu&Asociații se implică în educarea antreprenorilor despre fiscalitate, relații de muncă, marketing medical

Casa de avocatură Bordianu&Asociații derulează programul ”Chance or Change”, o serie de webinarii susținute alături de profesioniști, experți în anumite domenii, cu scopul de...

Brandul KitKat® reinventat în cereale crocante pentru mic dejun

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, vine în întâmpinarea fanilor cerealelor pentru micul dejun cu un nou produs,...

Până în 2030, aproape 500.000 de copii vor suferi de obezitate în România. ”Principalul factor al obezității la copii îl reprezintă mediul familial”

Obezitatea infantilă constituie o problemă de sănătate publică în expansiune la nivel global, iar România nu face excepție. Această afecțiune, care poate avea implicații...

Ziua Educației 2023: Editura DPH a finalizat dotarea a 11 școli cu colțuri de lectură

Didactica Publishing House, editură care de peste 19 ani se axează pe publicarea de cărți și jocuri educaționale, anunță finalizarea amenajării a 11 colțuri...

Ateliere pentru copiii de 0-3 ani la Opera Comică pentru Copii

Pentru prima dată în istoria instituției, Opera Comică pentru Copii lansează un program educațional adresat categoriei de public cu vârste cuprinse între 0-3 ani....

PURINA® celebrează Ziua Internațională a Animalelor

PURINA®, unul din cei mai mari producători de hrană de pisici și câini la nivel mondial, deținut de Nestlé, va lansa peste 20 de...

APIVITA BEEVINE ELIXIR – O nouă eră în tratamentul anti-aging

Soluțiile anti-îmbătrânire reprezintă una dintre principalele preocupări ale femeilor care au ajuns în pragul celor 40 de ani. Da, din acest moment, femeile își...

Expozițiile Generații – un periplu fotografic al educației intergeneraționale în 5 comunități din România, de Ziua Mondială a Educației

Pe data de 5 octombrie, de Ziua Mondială a Educației, o colecție de 5 expoziții fotografice vor ilustra proiectele de educație intergenerațională derulate în...

Peste 100 de fete din România participă la cluburi de ”empowerment” în cadrul bibliotecilor

Peste 100 de fete din 12 orașe din România cu vârste cuprinse între 10 și 16 ani participă la cluburi de ”empowerment” în cadrul...

Art Safari Stars Edition se deschide din 29 septembrie! Artă, experiențe multisenzoriale marca Madrigal, povești de noapte ale Bucureștiului și primul design show în...

 Art Safari revine cu o ediție de cinci stele dedicată starurilor, în perioada 29 septembrie-14 ianuarie, la Palatul Dacia-România de pe Lipscani. Celebrul...

NESCAFÉ® susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională cu premii pentru iubitorii cafelei

NESCAFÉ® premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă de câștig și un puiet...

Startup-ul MedValet estimează că 10.000 români vor utiliza platforma de arhivare electronică a istoricului medical propriu până la sfârşitul anului 2023

Aplicaţia MedValet, start-up inovativ lansat de o echipă de clujeni, formată din medicul specialist Iuliu Cătană, studentul la medicină Sebastian Nădăşan şi specialistul IT...

EduKiwi School lansează cea mai mare platformă educațională din România

Joi, 5 octombrie 2023, se lansează la nivel național cel mai mare proiect educațional românesc - aplicația eduKiwi School. Această platformă este dedicată elevilor,...

Cum să integrezi principiul NutriPorția în pachețelul de școală sau de serviciu?

Venirea toamnei aduce reluarea stilului de viață trepidant, după o perioadă de concedii, înseamnă reînceperea școlii pentru elevi și a cursurilor pentru studenți, dar...

Programul „Hai la Olimpiadă!” deschide înscrierile pentru elevii care își doresc performanță la matematică, fizică sau informatică

Fundația Nouă ne pasă a deschis înscrierile pentru ediția din acest an a programului „Hai la Olimpiadă!”, în cadrul căruia, elevi de liceu sau...

Terasa The Garden Colosseum Mall devine pentru 4 weekend-uri locul de distracție și petrecere a serilor de vară

Colosseum Mall anunță că dă startul seriei de evenimente tematice organizate pe terasa The Garden, 4 weekend-uri consecutiv. Astfel, cei care vor rămâne în...

Pe 25 iulie începe ediția a VIII-a a Boovie, festivalul internațional de book-trailere, cu un număr record de peste 5.500 de participanți

Boovie, festivalul internațional de book-trailere realizate de elevi de gimnaziu și liceu, are loc anul acesta la Brașov, în perioada 25-28 iulie, sub tema...

Ultimele stiri

Cele mai citite