sâmbătă, iunie 3, 2023
Acasă*Studiu AVON: Creșterile alarmante ale costurilor de zi cu zi determină 80%...

Studiu AVON: Creșterile alarmante ale costurilor de zi cu zi determină 80% dintre femei să caute surse suplimentare de venit

Un studiu realizat de AVON la nivel global, inclusiv pe România, arată că un procent uriaș de 98% dintre femei a fost afectat de criza costului vieții. Mai mult de jumătate dintre respondente sunt neliniștite cu privire la viitor (57%), iar peste o treime dintre ele se simt fără control în ceea ce privește finanțele (35%). De asemenea, 34% dintre femei consideră că nu pot oferi suficient sprijin material familiei.

PREȚUL CONTEAZĂ

În contextul actual, 92% dintre femei au declarat că au fost nevoite să renunțe la cheltuieli neesențiale, inclusiv la ieșirile în oraș, vacanțe, haine noi și manichiură. Peste o treime dintre acestea (38%) au renunțat la produsele semnate de brandurile preferate, în favoarea unor alternative mai convenabile.

Mai mult, un sfert dintre femei (25%) au renunțat la parfumuri, iar una din cinci nu a mai folosit produse de machiaj (22%) și de îngrijire a pielii (19%).

AVON creează produse de înaltă calitate, la prețuri accesibile. Mai mult, cinci milioane de reprezentanți Avon din întreaga lume profită la maximum de oportunitatea de a comanda, de a cunoaște beneficiile produselor și de a se bucura de cadouri.

 „În întreaga lume, femeile și familiile lor resimt presiunea creșterii costului vieții. Având în vedere că 98% dintre femeile din lume sunt afectate de acest aspect, trebuie să ne sprijinim reciproc așa cum putem. La AVON, avem o istorie îndelungată în a aborda diferit frumusețea. Creăm produse de machiaj, de îngrijire a pielii și parfumuri de calitate superioară la prețuri accesibile și, totodată, oferim femeilor șansa de a-și transforma viața în bine, câștigând și învățând în propriul stil. Având în vedere că multe femei din întreaga lume caută modalități de a economisi și de a obține venituri suplimentare, sunt mândră să fiu parte a unui brand care le încurajează să pornească la drum ca antreprenori”, declară Angela Crețu, CEO AVON.

FEMEILE CAUTĂ SURSE DE VENIT SUPLIMENTAR

4 din 5 femei (80%) din întreaga lume se gândesc la o sursă suplimentară de venit pentru a face față creșterii costului vieții. În timp ce mai mult de jumătate dintre aceste femei (54%) are nevoie de o ocupație suplimentară pentru a contribui la plata facturilor, una din trei femei (36%) dorește să își poată permite mici răsfățuri, precum mesele în oraș, ieșirile la cafea și hainele noi. O cincime dintre femei (21%) își dorește să poată continua să își cumpere produsele de beauty preferate.

În acest context, AVON oferă o soluție atractivă și, pentru noua sa generație de Beauty Experts, aduce o serie de oportunități, pentru mai multă libertate financiară.

Printre acestea se numără digitalizarea serviciilor, care le permite reprezentanților să se conecteze cu ușurință cu clienții lor prin intermediul aplicației Avon On. De asemenea, AVON a creat un model de compensare personalizat, Avon Rewards.

 ALEGEREA ÎNTRE CALITATE ȘI ACCESIBILITATE

Studiul Avon a scos la iveală concepția greșită frecventă conform căreia prețul produsului dictează calitatea acestuia.

Peste două treimi dintre femeile din întreaga lume (69%) cred că produsele de machiaj mai scumpe sunt de o calitate superioară. Acest procent crește la 71% pentru parfumuri și la 73% pentru produsele de îngrijire a pielii. Cu toate acestea, mai puține femei cred că aceeași regulă se aplică și în cazul hainelor (62%).

În încercarea de a nu renunța la micile plăceri ale vieții, aproape două treimi (59%) dintre femeile din întreaga lume au schimbat sau ar schimba produsele de machiaj, de îngrijire a pielii și parfumurile cu alternative mai convenabile.

ALTERNATIVE CONVENABILE, FĂRĂ COMPROMISURI

Schimbarea machiajului, a produselor de îngrijire a pielii și a parfumurilor cu alternative mai accesibile nu trebuie să însemne un compromis asupra calității. Facilitățile de cercetare și dezvoltare de ultimă generație create de AVON reunesc peste 1.000 de brevete și o echipă internă de peste 160 de oameni de știință de talie mondială și experți în inovație, dintre care peste 60% sunt femei.

Datorită produselor de înfrumusețare convenabile, Beauty Experții AVON au remarcat cum clienții lor au trecut de la branduri de lux la alternative mai accesibile, cum ar fi:

Apa de parfum Today.Tomorrow.Always – The Moment, o aromă creată de celebrul maestru parfumier francez Olivier Cresp, inspirată de puterea emoțiilor și amintirilor. 8 din 10 femei au spus că aroma este a unui parfum de lux, într-un studiu pe nevăzute realizat cu 125 de participanți din Marea Britanie, 2022. Preț: 99 lei, 50ml.

Rujul Ultra Lipstick este vândut la fiecare secundă la nivel mondial. Reformulat cu o culoare mai bogată și un confort mai cremos, formula îmbunătățită aduce un amestec exclusiv de uleiuri hrănitoare – astfel încât te puteți bucura de culoare, fără senzația de buze uscate. Cu 60 de nuanțe de mare impact, la doar 19,99 de lei fiecare, clienții nu trebuie să se limiteze la o singură nuanță.

Serul Anew Renewal Power este creat cu tehnologia exclusivă Protinol™, patentată la nivel mondial. Serul revoluționar (79 de lei) a dovedit clinic că reface producția de colagen a pielii, oferind în același timp 7 beneficii puternice de combatere a semnelor îmbătrânirii  pielii, în doar 7 zile.

AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Studiul comandat de AVON a fost realizat de către compania de cercetare internațională Censuswide pe un eșantion de 8638 de femei de peste 16 ani din Brazilia, Italia, Marea Britanie, Filipine, Turcia, Polonia, România și Africa de Sud.

 

ARTICOLE SIMILARE

Studiu: Ce își doresc părinții români pentru copiii lor și care sunt cele mai mari temeri?

”Sănătate, că-i mai bună decât toate” pare a fi o expresie care să reprezinte realitatea din familiile din România, după cum o arată un...

Nestle România integrează produsele Solgar în portofoliu

Nestlé Romania a anunțat că a reușit în timp record să integreze brandul SOLGAR®, lider pe piața mondială a suplimentelor alimentare, în mai puțin...

1 iunie de poveste la Antipa

De 1 iunie 2023, copiii sunt așteptați să-și petreacă ziua la Antipa! Joi, de ziua lor, ei vor primi în dar intrarea gratuită la...

SMYK All for Kids își extinde rețeaua de magazine în România, inaugurând al 28 lea magazin pe piața locală

Compania poloneză SMYK All for Kids, unul dintre cei mai mari retaileri din segmentul de jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru copii, își extinde...

Calendar Evaluare Națională 2023. Ce a decis Ministerul Educației în privința examenelor pentru clasa a VI-a

Ministerul Educației a anunțat că a fost trimis spre publicare în Monitorul Oficial ordinul de ministru pentru modificarea Calendarului de administrare a Evaluărilor Naționale...

QUERER, un fusion de muzică fado și dansuri pasionante

După succesul de la debutul cu "A Night to Remember", Monica Opra și MoniAcustique Band propun publicului bucureștean un nou spectacol - concert special...

Art&Craft propune o viziune modernă și unică a României, prin noua colecție Happy Traveller de suveniruri cu specific regional

Art&Craft Design, companie lider de piață pe segmentul de cadouri și suveniruri românești, estimează un impact procentual de aproximativ 3% din vânzări în anul...

Homplex, producătorul primului termostat smart din România, estimează venituri 41 milioane lei, în 2023

Homplex, companie antreprenorială românească, specializată în furnizarea de soluții inovatoare pentru creșterea siguranței, confortului și eficienței energetice în mediul rezidențial și industrial, estimează că...

Lotul României a obținut mențiune la Olimpiada Internaţională de Filosofie

Lotul olimpic de filosofie a obținut o mențiune (Honorable Mention) la a XXXI-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Filosofie (IPO), desfăşurată la Olympia (Grecia)...

Începe sesiunea specială a examenului de Bacalaureat

Sesiunea specială a examenului de Bacalaureat pentru absolvenţii de liceu participanţi la loturile olimpice şi la competiţiile sportive şi artistice internaţionale va începe luni...

Până pe 31 mai, o nouă ediție a campaniei ”Rade un premiu”: MAMBricolaj își așteaptă clienții pasionați de DIY și accesorii cu peste 5.000...

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), își recompensează, luna...

Peste mări și zări. De la astrolab la sextant

Muzeul Naţional de Istorie Naturalӑ ,,Grigore Antipa” găzduiește „Peste mări și zări. De la astrolab la sextant”, o expoziție temporară care îți dezvăluie lumea...

Ultimul weekend în care mai poate fi vizitat Art Safari – ediția 11! Sâmbătă, de Noaptea Muzeelor, iubitorii de artă sunt invitați la Night...

Cel mai apreciat eveniment dedicat artei din țară își așteaptă vizitatorii până duminică, 14 mai. Ultima șansă pentru public să vadă cea mai amplă...

PRIMARK VA DESCHIDE AL DOILEA MAGAZIN ÎN AFI COTROCENI PE 20 IUNIE

 Primark, retailerul internațional de modă, a anunțat data deschiderii celui de-al doilea magazin din România. Mult-așteptatul magazin, situat în AFI Cotroceni, București, se va...

Noaptea Muzeelor 2023 – ediție inedită România și Republica Moldova

Cea de-a 19-a ediție a Nopții Muzeelor va avea loc sâmbătă, 13 mai, și va aduce publicului expoziții, intervenții culturale și experimente artistice, proiecții,...

Primark lansează prima sa colecție circulară

Primark lansează prima sa gamă de produse concepute și realizate în așa fel încât să poată fi revalorificate sau reciclate. De la jumătatea lunii...

AVON lansează campania Roșu e pentru CURAJ, în semn de solidaritate cu victimele violenței domestice

Pentru că în această săptămână petrecem mai mult timp în familie, AVON România, în parteneriat cu Asociația Anais, lansează astăzi campania „Roșu e pentru...

MAMBricolaj Morarilor aniversează 12 ani de la deschidere. Clienții primesc discount de 12% la 12 produse de top aflate în portofoliul rețelei

Cu ocazia aniversării a 12 ani de la deschidere, MAMBricolaj Morarilor oferă clienților, până pe data de 20 aprilie, discount de 12% la 12...

Promenada Mall, Mega Mall si Vulcan Value Center isi asteapta clientii cu surprize si premii de Paste

Luna aceasta, centrele comerciale Promenada Mall, Mega Mall și Vulcan Value Center le oferă surprize și premii clienților care vin la shopping să se...

Studiu – Elevii români, mai toleranți cu colegii de etnie romă

Numărul copiilor care ar accepta un coleg de clasă/bancă de etnie romă a crescut considerabil în ultimii 10 ani și ajunge la peste 60% Cu...

Peste 50% dintre copii vor să emigreze. Crește intoleranța față de colegi cu probleme de sănătate mintală

Peste jumătate dintre copiii români (55,1%) își doresc să plece din țară și să se stabilească peste granițe, în vreme ce o treime dintre...

Skechers, The Comfort Technology Company™, lansează noua sa tehnologie inovatoare: Slip-ins pentru copii

Skechers, producătorul internațional de încălțăminte, anunță lansarea noilor modele Skechers Hands Free Slip-ins pentru copii, disponibile atât pentru fete, cât și pentru băieți. Cu...

Sinteza rezultatelor obținute de elevii de clasa a VIII-a prezenți la simularea probelor din cadrul Evaluării Naționale (an școlar 2022 – 2023)

Conform calendarului aprobat de Ministerul Educației, astăzi, 29 martie, a avut loc comunicarea rezultatelor obținute de elevii de clasa a VIII-a care au participat...

Educație pentru succes 2023

8  specialiști din psihologie, educație, filosofie și finanțe redefinesc la  conferința EDUCare – Educație pentru succes, valențele succesului. Evenimentul are loc pe 20 mai...

România, detronată de Bulgaria din prima poziție în Uniunea Europeană la un capitol sumbru: mortalitatea infantilă

Efortul Salvați Copiii de a întări maternitățile și secțiile de pediatrie și terapie intensivă neonatală în a asigura tratament medical adecvat și imediat copiilor...

Asigurările RCA de la Leader Team Broker pot fi cumpărate și prin aplicația 24pay, fără costuri suplimentare

Asigurările de răspundere civilă auto (RCA) emise de Leader Team Broker, jucător cheie pe piața asigurărilor de nișă din România și din Europa, sunt...

Un elev român din doi este victima bullying-ului, iar 81% dintre elevi afirmă că au fost martori ai situațiilor de amenințare, umilire sau violență...

O analiză recentă a Organizației Salvați Copiii (finalul anului 2022) arată că  jumătate dintre elevii români devin victime ale situațiilor de violență fizică și...

Cea de-a șasea ediție a Green Tech & Film Festival, între 29 martie – 7 aprilie, la Promenada Mall

Primăvara aceasta, Promenada Mall este gazda celei de-a șasea ediții a Green Tech & Film Festival, care se va desfășura între 29 martie și...

Endometrioza – boala pentru care diagnosticarea corectă poate să dureze chiar si 7-12 ani

Prima luna de primăvară este cunoscută în lumea medicală că fiind luna conștientizării și informării despre endometrioză. Statisticile arată că la nivel mondial, cel puțin...

Ultimele stiri

Cele mai citite