marți, februarie 7, 2023
Acasă*Studiu AVON: Creșterile alarmante ale costurilor de zi cu zi determină 80%...

Studiu AVON: Creșterile alarmante ale costurilor de zi cu zi determină 80% dintre femei să caute surse suplimentare de venit

Un studiu realizat de AVON la nivel global, inclusiv pe România, arată că un procent uriaș de 98% dintre femei a fost afectat de criza costului vieții. Mai mult de jumătate dintre respondente sunt neliniștite cu privire la viitor (57%), iar peste o treime dintre ele se simt fără control în ceea ce privește finanțele (35%). De asemenea, 34% dintre femei consideră că nu pot oferi suficient sprijin material familiei.

PREȚUL CONTEAZĂ

În contextul actual, 92% dintre femei au declarat că au fost nevoite să renunțe la cheltuieli neesențiale, inclusiv la ieșirile în oraș, vacanțe, haine noi și manichiură. Peste o treime dintre acestea (38%) au renunțat la produsele semnate de brandurile preferate, în favoarea unor alternative mai convenabile.

Mai mult, un sfert dintre femei (25%) au renunțat la parfumuri, iar una din cinci nu a mai folosit produse de machiaj (22%) și de îngrijire a pielii (19%).

AVON creează produse de înaltă calitate, la prețuri accesibile. Mai mult, cinci milioane de reprezentanți Avon din întreaga lume profită la maximum de oportunitatea de a comanda, de a cunoaște beneficiile produselor și de a se bucura de cadouri.

 „În întreaga lume, femeile și familiile lor resimt presiunea creșterii costului vieții. Având în vedere că 98% dintre femeile din lume sunt afectate de acest aspect, trebuie să ne sprijinim reciproc așa cum putem. La AVON, avem o istorie îndelungată în a aborda diferit frumusețea. Creăm produse de machiaj, de îngrijire a pielii și parfumuri de calitate superioară la prețuri accesibile și, totodată, oferim femeilor șansa de a-și transforma viața în bine, câștigând și învățând în propriul stil. Având în vedere că multe femei din întreaga lume caută modalități de a economisi și de a obține venituri suplimentare, sunt mândră să fiu parte a unui brand care le încurajează să pornească la drum ca antreprenori”, declară Angela Crețu, CEO AVON.

FEMEILE CAUTĂ SURSE DE VENIT SUPLIMENTAR

4 din 5 femei (80%) din întreaga lume se gândesc la o sursă suplimentară de venit pentru a face față creșterii costului vieții. În timp ce mai mult de jumătate dintre aceste femei (54%) are nevoie de o ocupație suplimentară pentru a contribui la plata facturilor, una din trei femei (36%) dorește să își poată permite mici răsfățuri, precum mesele în oraș, ieșirile la cafea și hainele noi. O cincime dintre femei (21%) își dorește să poată continua să își cumpere produsele de beauty preferate.

În acest context, AVON oferă o soluție atractivă și, pentru noua sa generație de Beauty Experts, aduce o serie de oportunități, pentru mai multă libertate financiară.

Printre acestea se numără digitalizarea serviciilor, care le permite reprezentanților să se conecteze cu ușurință cu clienții lor prin intermediul aplicației Avon On. De asemenea, AVON a creat un model de compensare personalizat, Avon Rewards.

 ALEGEREA ÎNTRE CALITATE ȘI ACCESIBILITATE

Studiul Avon a scos la iveală concepția greșită frecventă conform căreia prețul produsului dictează calitatea acestuia.

Peste două treimi dintre femeile din întreaga lume (69%) cred că produsele de machiaj mai scumpe sunt de o calitate superioară. Acest procent crește la 71% pentru parfumuri și la 73% pentru produsele de îngrijire a pielii. Cu toate acestea, mai puține femei cred că aceeași regulă se aplică și în cazul hainelor (62%).

În încercarea de a nu renunța la micile plăceri ale vieții, aproape două treimi (59%) dintre femeile din întreaga lume au schimbat sau ar schimba produsele de machiaj, de îngrijire a pielii și parfumurile cu alternative mai convenabile.

ALTERNATIVE CONVENABILE, FĂRĂ COMPROMISURI

Schimbarea machiajului, a produselor de îngrijire a pielii și a parfumurilor cu alternative mai accesibile nu trebuie să însemne un compromis asupra calității. Facilitățile de cercetare și dezvoltare de ultimă generație create de AVON reunesc peste 1.000 de brevete și o echipă internă de peste 160 de oameni de știință de talie mondială și experți în inovație, dintre care peste 60% sunt femei.

Datorită produselor de înfrumusețare convenabile, Beauty Experții AVON au remarcat cum clienții lor au trecut de la branduri de lux la alternative mai accesibile, cum ar fi:

Apa de parfum Today.Tomorrow.Always – The Moment, o aromă creată de celebrul maestru parfumier francez Olivier Cresp, inspirată de puterea emoțiilor și amintirilor. 8 din 10 femei au spus că aroma este a unui parfum de lux, într-un studiu pe nevăzute realizat cu 125 de participanți din Marea Britanie, 2022. Preț: 99 lei, 50ml.

Rujul Ultra Lipstick este vândut la fiecare secundă la nivel mondial. Reformulat cu o culoare mai bogată și un confort mai cremos, formula îmbunătățită aduce un amestec exclusiv de uleiuri hrănitoare – astfel încât te puteți bucura de culoare, fără senzația de buze uscate. Cu 60 de nuanțe de mare impact, la doar 19,99 de lei fiecare, clienții nu trebuie să se limiteze la o singură nuanță.

Serul Anew Renewal Power este creat cu tehnologia exclusivă Protinol™, patentată la nivel mondial. Serul revoluționar (79 de lei) a dovedit clinic că reface producția de colagen a pielii, oferind în același timp 7 beneficii puternice de combatere a semnelor îmbătrânirii  pielii, în doar 7 zile.

AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Studiul comandat de AVON a fost realizat de către compania de cercetare internațională Censuswide pe un eșantion de 8638 de femei de peste 16 ani din Brazilia, Italia, Marea Britanie, Filipine, Turcia, Polonia, România și Africa de Sud.

 

ARTICOLE SIMILARE

Compartiment pentru copiii cu autism, la Spitalul de Pediatrie „Sfânta Maria” din Iași

La Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii "Sfânta Maria" Iaşi va fi înfiinţat un compartiment adresat copiilor cu patologie din spectrul autist, a anunțat...

MAMBricolaj invită pasionații de bricolaj și DIY la ”Școala de Mobilă”

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), lansează din 26...

„Concertul Caritabil de Crăciun” reunește artiști români de notorietate pe scena Ateneului Român

Perioada sărbătorilor de iarnă dezvăluie întotdeauna povești de viață impresionante, dar și lecții de viață despre ceea ce înseamnă a dărui sau a primi....

Bucureștiul face primii pași pentru a deveni oraș prieten al copiilor

Primăria Capitalei și UNICEF au semnat un acord prin care municipalitatea va fi sprijinită pentru a participa la Inițiativa Localități Prietene ale Copiilor Primăria Capitalei...

Record absolut la Festivalul Brazilor de Crăciun: Solidaritatea cu copiii aflați în risc aduce fonduri de 820.000 euro, pentru accesul egal la educație

Festivalul Brazilor de Crăciun a avut o misiune ambițioasă la cea de-a 22-a ediție: garantarea accesului la educație pentru copiii aflați în risc fie...

FABERLAND, un festival alternativ de Crăciun, se deschide la Timișoara

Timișorenii sunt invitați de vineri, începând cu ora 16.00, la Festivalul alternativ de Crăciun FABERLAND, unde vor găsi produse realizate de creativi și artizani...

Copii și părinți sunt invitați la întâlniri cu Moș Crăciun și ateliere de decorațiuni festive

Crăciunul este la o… dorință distanță, dar Moșul deja a ajuns și și-a stabilit cartierul general la Sun Plaza. Între 9 și 11 decembrie...

Soluție inovatoare pentru râuri mai curate: 5 râuri din România beneficiază, de anul acesta, de capcane plutitoare care colectează deșeurile

Brandul de apă minerală naturală Dorna a instalat sisteme de curățare pe unele dintre cele mai importante râuri din România  Dorna, primul brand de apă...

Fundația FAN Courier a extins programul de burse ”Elev de liceu” pentru prima generație de studenți

Fundația FAN Courier a extins, începând din acest an, programul de burse ”Elev la liceu” și oferă susținere pe durata studiilor universitare primei generații...

Ministerul Sănătății anunță înființarea centrelor de evaluare care asigură asistența medicală pediatrică în cazul virozelor respiratorii

Au fost înființate centre de evaluare care asigură asistența medicală pediatrică în cazul virozelor respiratorii, pentru a ușura accesul la asistență medicală pentru copii...

Peste 15.000 de copii și părinți au învățat cele mai importante reguli de circulație alături de Gașca Zurli, în cadrul spectacolului „SuperPietonii”

Regulile de circulație rutieră se învață foarte ușor prin cântece și jocuri! Peste 15.000 de copii, părinți și bunici, din 10 orașe ale țării,...

Ambasadorii Mediului din capitală sunt elevii Școlii Profesionale Speciale nr. 3!

Copiii cu nevoi speciale au strâns peste 5,5 tone de deșeuri reciclabile în concursul organizat de ASAP Știm cine sunt Ambasadorii Mediului, din București! Cu...

În ajun de Moș Nicolae, Gașca Zurli lansează un nou cântec de Crăciun – ,,Colindăm”

În ajun de Moș Nicolae, cea mai iubită trupă pentru copii lansează un nou cântec de Crăciun - ,,Colindăm". Este cea mai frumoasă perioadă din...

Tiny Trainers – Primul joc pe smartphone pentru copiii cu Atrofie Musculară Spinală disponibil în limba română

Tiny Trainers este un joc sub formă de aplicație pentru smartphone care îi ajuta pe copiii care suferă de Atrofie Musculară Spinală (AMS) să...

Deschiderea expoziției „Tezaurul de Sveștari. Din aurul tracilor sud-dunăreni”, la Muzeul Național de Istorie a României

Muzeul Național de Istorie a României din București (MNIR) în parteneriat cu Institutul Național de Arheologie cu Muzeu al Academiei Bulgare de Știință din...

PrimoHUB: Un nou centru de joacă, învățare și parenting își deschide porțile în București

Primăria București, prin Direcția Generală de Asistență Socială și a Municipiului București (DGASMB), Asociația Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională și...

Nestlé lansează pralinele After Eight The Collection – o cutie de colecție  

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează pralinele de ciocolată After Eight într-o nouă cutie de colecție.  Cutia...

Vodafone EasyTech propune de Sărbători, tehnologie pentru toți cei dragi

Vodafone anunță că oferta de Crăciun a devenit de marți disponibilă pe www.vodafone.ro/easytech și în magazinele fizice și cuprinde toate gamele de produse reunite...

Nu le putem aduce familiile înapoi, dar le putem vindeca sufletul copiilor abandonați. Mii de copii instituționalizați au nevoie de psihoterapie în lupta cu...

Ajungem MARI, cel mai mare program educațional în sprijinul copiilor din sistemul de protecție din România, dă startul campaniei „Suflet fragil, caut o inimă...

Sărbătorile vin la Promenada Mall cu evenimente dedicate copiilor, distracție la patinoar și ajutor în pregătirea cadourilor

Promenada Mall anunță că sărbătorile vin cu o mulțime de surprize pentru clienții centrului comercial. Sub conceptul „Cadourile se simt. De sărbători, emoțiile ne...

Copiii români sunt victime directe ale sărăciei: 16,81 % dintre copiii de 15 ani nu merg la școală, de aproape șase ori mai mult...

Festivalul Brazilor de Crăciun asigură accesul la școală pentru copiii vulnerabilizați de sărăcie și război Florentina are 16 ani și până la 12 ani nu...

Moș Nicolae îl aduce pe „Motanul încălțat” în Aplicația Opera Copiilor

Sfârșitul anului aduce câteva motive suplimentare de bucurie pentru spectatorii Operei Comice pentru Copii. Chiar dacă s-au epuizat biletele la aproape toate titlurile programate...

Moș Nicolae, așteptat de copii în seara de 5 decembrie, cu mare nerăbdare și cu ghetuțele curate și lustruite

Moș Nicolae sosește la copii în fiecare an în seara de 5 decembrie, iar conform tradiției cei mici îşi curăţă ghetele pentru că moşul...

Albumul Marii Uniri expus pe 1 Decembrie, la Muzeul Național de Istorie a României

Muzeul Național de Istorie a României (MNIR) expune cu prilejul Zilei Naționale a României – 1 decembrie – un bun cultural aparte - albumul...

Habitat for Humanity România demarează o campanie de strângere de fonduri pentru a oferi copiilor din comunitățile vulnerabile un loc pe care să îl...

Organizația Habitat for Humanity România lansează, la finalul acestui an, un apel de mobilizare către publicul larg, prin intermediul campaniei de strângere de fonduri...

„Vești bune pentru finanțele tale”, o campaie susținută de ING, în sprijinul programului gratuit de sănătate financiară Banometru

ING Bank România anunță lansarea campaniei „Vești bune pentru finanțele tale” pentru a sprijini tot mai mulți români să beneficieze de soluțiile oferite de...

MADRIGAL – CASA COLINDELOR se deschide pe 4 decembrie, Un proiect de recuperare istorică a emoției Crăciunului din ultimele 6 decenii

În perioada 4 - 24 decembrie 2022, sediul Corului Național de Cameră „Madrigal - Marin Constantin” se transformă în CASA COLINDELOR și se deschide...

Programul special de vizitare al Muzeului Antipa în perioada 30 noiembrie – 4 decembrie 2022

În perioada 30 noiembrie - 4 decembrie 2022, Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” este deschis și are următorul program de vizitare: Miercuri, Joi...

Comorile regalității la Art Safari. Exponate tezaur de la Muzeul Național Cotroceni, în vizită la Palatul Dacia-România!

Art Safari și Muzeul Național Cotroceni anunță un schimb de exponate, care debutează de Ziua Națională, pe 1 Decembrie, și se încheie pe...

Ascultă-ți tusea! Îndemnul profesioniștilor din domeniul sănătății pentru diagnosticarea precoce a cancerului bronho-pulmonar în România

Societatea Română de Pneumologie (SRP), alături de Societatea Română de Radioterapie (SRR), Societatea Română de Radioterapie și Oncologie Medicală (SRROM), Societatea Națională de Medicina...

Ultimele stiri

Cele mai citite