duminică, iunie 4, 2023
Acasă*Nestlé lansează pralinele After Eight The Collection - o cutie de colecție  

Nestlé lansează pralinele After Eight The Collection – o cutie de colecție  

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează pralinele de ciocolată After Eight într-o nouă cutie de colecție.

 Cutia the praline After Eight The Collection – o selecție de ciocolată premium, cuprinzând cinci sortimente delicioase:

  • Ciocolată neagră cu mentă și fondant cu aromă de portocale – fondant cu aromă de portocală netedă și mentă, acoperit într-un strat bogat de ciocolată neagră.
  • Ciocolată neagră și mentă – o pralină în straturi de ciocolată neagră bogată și interior de mentă moale.
  • Dark Peppermint Crisp– ciocolată neagră bogată îmbogățită cu perle crocante de zahăr.
  • Fondant de ciocolată neagră cu mentă– fondant de mentă netedă acoperit cu ciocolată neagră bogată.
  • Trufe de mentă cu lapte – un o pralină cu interior de mentă moale și ciocolată cu lapte.

Ambalate într-o cutie de cadouri, After Eight The Collection poate fi un cadou excelent pentru sărbători, petreceri, pentru cină, sau pentru a încânta familia și prietenii în orice moment. Cutia de praline After Eight The Collection  a fost lansată  în magazine la nivel național începând cu luna septembrie.

 Andreea State, Group Brand Manager Nestlé Confectionery, spune: “Pralinele de ciocolată cu mentă After Eight aduc o perspectivă fresh momentelor împreuna cu prietenii sau familia. Cu un gust neconvențional revigorează simțurile și inspiră celebrarea momentelor speciale de sărbători. Suntem încântați să putem aduce pe piață noua cutie de praline After Eight The Collection în acest an. Reacția consumatorilor la noul concept de produs After Eight a fost incredibilă, așa că suntem încrezători că va fi un mare succes pentru iubitorii de ciocolată cu mentă de pretutindeni! Cu cinci sortimente delicioase, cu ciocolată neagră și cu lapte, există ceva pentru toate gusturile în această colectie de praline”.

În România, aproape 50% dintre consumatorii români cu vârste între 14-74 de ani savurează praline cel puțin 1 dată pe an, iar 11% dintre ei săptămânal. Brandul After Eight a fost lansat în România  în anul 2010 și în ultimii ani s-a observat o creștere a interesului consumatorilor români pentru acest tip de ciocolată cu mentă, care este apreciat de 39% dintre bărbați și 61% dintre femei[1].

Lansată în 1962 în Marea Britanie, After Eight este fabricată cu cacao durabilă certificată 100%, provenită din Planul Nestlé Cocoa în colaborare cu Rainforest Alliance. After Eight folosește ulei de mentă 100% natural și nu conține coloranți artificiali, arome și conservanți. After Eight este acum vândut în țări din întreaga lume și este deosebit de popular în Franța, Germania și Spania. After Eight este recunoscut ca fiind cel mai important brand de ciocolată cu mentă din Marea Britanie, cunoscut pentru gustul său rafinat și calitatea premium. Tabletele subțiri de ciocolată cu mentă delicioase sunt cunoscute pentru aducerea familiilor și prietenilor împreună în timpul ocaziilor cheie, cum ar fi de Crăciun.

 Despre Nestlé

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Nestlé for Healthier Kids       

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația Prais.

Nestlé needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

ARTICOLE SIMILARE

Studiu: Ce își doresc părinții români pentru copiii lor și care sunt cele mai mari temeri?

”Sănătate, că-i mai bună decât toate” pare a fi o expresie care să reprezinte realitatea din familiile din România, după cum o arată un...

Nestle România integrează produsele Solgar în portofoliu

Nestlé Romania a anunțat că a reușit în timp record să integreze brandul SOLGAR®, lider pe piața mondială a suplimentelor alimentare, în mai puțin...

1 iunie de poveste la Antipa

De 1 iunie 2023, copiii sunt așteptați să-și petreacă ziua la Antipa! Joi, de ziua lor, ei vor primi în dar intrarea gratuită la...

SMYK All for Kids își extinde rețeaua de magazine în România, inaugurând al 28 lea magazin pe piața locală

Compania poloneză SMYK All for Kids, unul dintre cei mai mari retaileri din segmentul de jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru copii, își extinde...

Calendar Evaluare Națională 2023. Ce a decis Ministerul Educației în privința examenelor pentru clasa a VI-a

Ministerul Educației a anunțat că a fost trimis spre publicare în Monitorul Oficial ordinul de ministru pentru modificarea Calendarului de administrare a Evaluărilor Naționale...

QUERER, un fusion de muzică fado și dansuri pasionante

După succesul de la debutul cu "A Night to Remember", Monica Opra și MoniAcustique Band propun publicului bucureștean un nou spectacol - concert special...

Art&Craft propune o viziune modernă și unică a României, prin noua colecție Happy Traveller de suveniruri cu specific regional

Art&Craft Design, companie lider de piață pe segmentul de cadouri și suveniruri românești, estimează un impact procentual de aproximativ 3% din vânzări în anul...

Homplex, producătorul primului termostat smart din România, estimează venituri 41 milioane lei, în 2023

Homplex, companie antreprenorială românească, specializată în furnizarea de soluții inovatoare pentru creșterea siguranței, confortului și eficienței energetice în mediul rezidențial și industrial, estimează că...

Lotul României a obținut mențiune la Olimpiada Internaţională de Filosofie

Lotul olimpic de filosofie a obținut o mențiune (Honorable Mention) la a XXXI-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Filosofie (IPO), desfăşurată la Olympia (Grecia)...

Începe sesiunea specială a examenului de Bacalaureat

Sesiunea specială a examenului de Bacalaureat pentru absolvenţii de liceu participanţi la loturile olimpice şi la competiţiile sportive şi artistice internaţionale va începe luni...

Până pe 31 mai, o nouă ediție a campaniei ”Rade un premiu”: MAMBricolaj își așteaptă clienții pasionați de DIY și accesorii cu peste 5.000...

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), își recompensează, luna...

Peste mări și zări. De la astrolab la sextant

Muzeul Naţional de Istorie Naturalӑ ,,Grigore Antipa” găzduiește „Peste mări și zări. De la astrolab la sextant”, o expoziție temporară care îți dezvăluie lumea...

Ultimul weekend în care mai poate fi vizitat Art Safari – ediția 11! Sâmbătă, de Noaptea Muzeelor, iubitorii de artă sunt invitați la Night...

Cel mai apreciat eveniment dedicat artei din țară își așteaptă vizitatorii până duminică, 14 mai. Ultima șansă pentru public să vadă cea mai amplă...

PRIMARK VA DESCHIDE AL DOILEA MAGAZIN ÎN AFI COTROCENI PE 20 IUNIE

 Primark, retailerul internațional de modă, a anunțat data deschiderii celui de-al doilea magazin din România. Mult-așteptatul magazin, situat în AFI Cotroceni, București, se va...

Noaptea Muzeelor 2023 – ediție inedită România și Republica Moldova

Cea de-a 19-a ediție a Nopții Muzeelor va avea loc sâmbătă, 13 mai, și va aduce publicului expoziții, intervenții culturale și experimente artistice, proiecții,...

Primark lansează prima sa colecție circulară

Primark lansează prima sa gamă de produse concepute și realizate în așa fel încât să poată fi revalorificate sau reciclate. De la jumătatea lunii...

AVON lansează campania Roșu e pentru CURAJ, în semn de solidaritate cu victimele violenței domestice

Pentru că în această săptămână petrecem mai mult timp în familie, AVON România, în parteneriat cu Asociația Anais, lansează astăzi campania „Roșu e pentru...

MAMBricolaj Morarilor aniversează 12 ani de la deschidere. Clienții primesc discount de 12% la 12 produse de top aflate în portofoliul rețelei

Cu ocazia aniversării a 12 ani de la deschidere, MAMBricolaj Morarilor oferă clienților, până pe data de 20 aprilie, discount de 12% la 12...

Promenada Mall, Mega Mall si Vulcan Value Center isi asteapta clientii cu surprize si premii de Paste

Luna aceasta, centrele comerciale Promenada Mall, Mega Mall și Vulcan Value Center le oferă surprize și premii clienților care vin la shopping să se...

Skechers, The Comfort Technology Company™, lansează noua sa tehnologie inovatoare: Slip-ins pentru copii

Skechers, producătorul internațional de încălțăminte, anunță lansarea noilor modele Skechers Hands Free Slip-ins pentru copii, disponibile atât pentru fete, cât și pentru băieți. Cu...

Sinteza rezultatelor obținute de elevii de clasa a VIII-a prezenți la simularea probelor din cadrul Evaluării Naționale (an școlar 2022 – 2023)

Conform calendarului aprobat de Ministerul Educației, astăzi, 29 martie, a avut loc comunicarea rezultatelor obținute de elevii de clasa a VIII-a care au participat...

Educație pentru succes 2023

8  specialiști din psihologie, educație, filosofie și finanțe redefinesc la  conferința EDUCare – Educație pentru succes, valențele succesului. Evenimentul are loc pe 20 mai...

România, detronată de Bulgaria din prima poziție în Uniunea Europeană la un capitol sumbru: mortalitatea infantilă

Efortul Salvați Copiii de a întări maternitățile și secțiile de pediatrie și terapie intensivă neonatală în a asigura tratament medical adecvat și imediat copiilor...

Asigurările RCA de la Leader Team Broker pot fi cumpărate și prin aplicația 24pay, fără costuri suplimentare

Asigurările de răspundere civilă auto (RCA) emise de Leader Team Broker, jucător cheie pe piața asigurărilor de nișă din România și din Europa, sunt...

Cea de-a șasea ediție a Green Tech & Film Festival, între 29 martie – 7 aprilie, la Promenada Mall

Primăvara aceasta, Promenada Mall este gazda celei de-a șasea ediții a Green Tech & Film Festival, care se va desfășura între 29 martie și...

Endometrioza – boala pentru care diagnosticarea corectă poate să dureze chiar si 7-12 ani

Prima luna de primăvară este cunoscută în lumea medicală că fiind luna conștientizării și informării despre endometrioză. Statisticile arată că la nivel mondial, cel puțin...

Ultimele zile de înscriere la Shakespeare School Essay Competition – ediția #15!

Dacă ai între 11 şi 19 ani, eşti pasionat de Limba Engleză, o vorbeşti fluent, eşti creativ şi stăpâneşti bine arta argumentării, te aşteptăm...

8 Martie la Muzeul Antipa

Cu ocazia zilei de 8 Martie, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” oferă tuturor doamnelor și domnișoarelor intrarea gratuită pentru expoziția permanentă! Vă invităm...

Numărul bibliotecilor școlare a scăzut cu 500, în ultimii doi ani. Accesul la bibliotecă, încă inegal

În ultimii doi ani, numărul bibliotecilor școlare a scăzut constant, de la 6.545 în 2019, la 6.050 în 2022, în vreme ce numărul copiilor...

Ultimele stiri

Cele mai citite