duminică, decembrie 4, 2022
AcasăStiriCampanii5 to go și Antena Stars te invită să fii Star!

5 to go și Antena Stars te invită să fii Star!

Timp de 4 săptămâni, 5 to go și Antena Stars te provoacă la premii! În mijlocul atenției sunt cei care aleg STAR Frappe, cel mai glam frappe, cu sirop de caramel și ciocolată, frișcă și topping de sprinkles, care aduce în plus și premii cu stil, nivel VIP! Prin tragere la sorți, se poate câștiga săptămânal unul dintre cele 3 vouchere de VIP 5 to go, ce asigură doza zilnică de cafea până la finalul anului în cafeneaua preferată, sau marele premiu – un voucher de cumpărături în valoare de 1.000 de euro şi o zi de shopping alături de Iulia Albu.

Pentru a se înscrie la concurs, cei doritori trebuie să cumpere în perioada 5 septembrie – 2 octombrie un Star Frappe de la una dintre cafenelele 5 to go din întreaga țară, să scaneze QR code-ul de pe ambalaj şi să intre în pagina de concurs pentru a completa informațiile solicitate.

„Pentru 5 to go a fost întotdeauna o prioritate să aducă extra valoare în viața consumatorilor, prin gustul și calitatea produselor, prin inovație și design, iar de data asta, și prin premii! Prin colaborarea cu Antena Stars punem reflectoarele pe consumatorii noștri și le dăm oportunitatea de a câștiga premii VIP, iar asta ne-a motivat să dezvoltăm această campanie, prima de acest gen pentru brandul nostru. Frappe-ul este un produs vedetă pentru noi și preferat în general de publicul tânăr care ne trece pragul, așa că, începând de azi, îi așteptăm în cafenele cu un delicios STAR Frappe!” a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Noul STAR Frappe este disponibil în toate cafenelele 5 to go, într-un pahar cu design special cu mesajul campaniei și cu barista pregătiți să pună în pahar cel mai bun gust.

5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Și în 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel național, prin deschiderea a 200 de locații noi și de a ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

ARTICOLE SIMILARE

Divizia online a MAMBricolaj, salt spectaculos în vânzări, față de anul 2021

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), a încheiat primele...

ING Bank și Fitbit lansează o campanie prin care încurajează românii să facă mai multă mișcare

ING Bank și Fitbit, parte din Google, încurajează românii să facă mai multă mișcare prin campania „Pași către un stil de viață mai activ”,...

Cauza copiilor ucraineni, pe agenda Festivalului Brazilor de Craciun. Peste 760.000 euro, stransi anul trecut

Ajuns la cea de-a 22-a ediție,  Festivalul Brazilor de Crăciun va pleda pentru accesul la educație al copiilor vulnerabili, atât din cauze socio-economice, cât...

Libris și Salvați Copiii duc cărțile mai aproape de 33.116 de elevi cu acces limitat la lectură

Peste 11.000 de volume vor fi donate în a patra ediție a proiectului CarteTeca celor 53 de biblioteci câștigătoare Libris donează pentru al patrulea an...

50 din cele 350 apartamente ce vor fi construite de Atria Urban Resort în Faza III, precontractate în primele 24 de ore de la...

Atria Urban Resort, complex rezidențial dezvoltat în sectorul 1, în zona de nord-vest a Capitalei, de Cityring Development, în parteneriat cu EVERGENT Investments, companie...

Companiile și instituțiile publice care realizează achiziții sustenabile sunt invitate să se înscrie la prima ediție a competiției ”Achiziții sustenabile. Premiile cu impact social...

Asociația Centrul pentru Legislație Nonprofit, împreună cu partenerii Fundația Civitas pentru Societatea Civilă Cluj și Asociația Ateliere fără Frontiere, organizează prima ediție a competiției...

CJI și UNICEF invită toți profesorii și elevii să participe la cea mai mare lecție de educație media din România

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) și UNICEF invită profesorii, învățătorii și elevii să participe la „Cea mai mare lecție din România: Cum deosebim faptele...

Nestlé România lansează Pădurea de Miere și plantează împreună cu Asociația Mai Mult Verde 20.000 de puieți de salcâm în județul Giurgiu

Nestlé România lansează Pădurea de Miere, reunind toate proiectele și programele de împădurire și biodiversitate din România, și plantează, în parteneriat cu Asociația Mai...

MTV anunță noi artiști care vor urca pe scena “MTV EMAs” 2022, dar și către cine va merge premiul “MTV EMA Generation Change”

MTV completează lista vedetelor care vor urca pe scena "MTV EMAs" 2022, cu nume noi precum Tate McRae și Armani White. Legendara trupă Gorillaz...

Start pentru cea mai mare licitație caritabilă din România

Startul celei de-a doua ediții a Licitației de Fapte Bune a fost dat, joi, în cadrul conferinței de presă organizată la Palatul Cesianu-Racoviță în...

1.500 de copii din medii vulnerabile vor beneficia de acces la educație digitală

În perioada 10 noiembrie – 28 decembrie, la achiziționarea oricărei jucării, Lidl donează un leu către World Vision România. Astfel, împreună cu clienții săi,...

Cea mai mare întrecere la fotbal pentru elevii din România este din nou gata să descopere campioni. ONSȘ Fotbal – Cupa Tymbark Junior. Fluier...

La 1 octombrie s-a dat startul înscrierilor în cea mai importantă competiție de fotbal pentru elevii din România ONSȘ Fotbal - Cupa Tymbark Junior....

Școala Încrederii lansează campania de donații prin SMS pentru schimbarea modului în care se face educație în școlile de stat

Școala Încrederii, program care își propune să transforme modul în care se face educație în școlile și grădinițele de stat, prin crearea unui mediu...

MedLife continuă proiectul Caravana cu Sănătate și sprijină comunitățile vulnerabile din sudul țării

MedLife continuă proiectul Caravana cu Sănătate și sprijină comunitățile vulnerabile din sudul țării, oferind gratuit, servicii medicale prin intermediul Unității Mobile. În perioada 23 –...

Pentru a răspunde nevoilor consumatorilor români, Nestlé îmbunătățește portofoliul JOE prin adaptarea rețetelor și comunicarea responsabilă pe ambalaje

 Piața de napolitane este în continuă creștere atât în volum, cât și în valoare. Este o piață foarte dinamică, cu mulți jucători. Napolitanele cu...

Săptămâna cadourilor corporate – Învie Tradiția, în perioada 1 – 4 noiembrie 2022

În perioada 1 - 4 Noiembrie 2022, între orele 10:00 – 17:00, Showroom-ul Învie Tradiția din Str. Mihai Eminescu nr. 142, sector 2, București...

În contextul în care doar 12% dintre români consumă frecvent supe și ciorbe, Nestlé a invitat copiii să pregătească cea mai mare supă de...

În cadrul evenimentului Supa Bol, Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a invitat copiii să gătească împreună cu...

Aproape 50% dintre elevi au fost victime ale bullying-ului în școli, 27% admit că au fost agresori. 8 din 10 elevi au asistat la...

Amenințarea cu violența fizică, umilirea, lovirea sunt situații cu care copiii se confruntă frecvent în școlile din România: datele centralizate de Salvați Copiii, în...

Copiii pasionați de tehnologie pot participa la cea de a IX-a ediție a programului SuperCoders

Orange România, în parteneriat cu Fundația Orange și Simplon România, lansează cea de-a IX-a ediție a programului de educație digitală SuperCoders, dedicat copiilor cu...

#EștiMaiPuternicăDecâtCrezi, un demers de sprijin și recunoaștere a puterii tuturor mamelor, lansat de Regina Maria

Rețeaua de sănătate Regina Maria anunță lansarea campaniei #EștiMaiPuternicăDecâtCrezi, un proiect emoționant al cărui scop este de a recunoaște puterea mamei și de a...

Vedetele fotbalului, Thierry Henry și Marcus Rashford MBE, testează noul set LEGO® Ideas Football Table

Grupul LEGO dezvăluie noua masă de fotbal LEGO Ideas. De la agonie la extaz, până la uralele care răsună pe tot stadionul, iubitorii de...

Persoanele condamnate pentru infracțiuni săvârșite cu intenție, inclusiv  împotriva copilului, nu mai pot candida la funcții publice

Aproape 16.000 de copii din România au fost supuși unei forme de abuz în 2021 Pe parcursul anului 2021, 15.925 de copii români au fost...

Ambasadorul Bunăvoinței pentru UNICEF Orlando Bloom vorbește despre problemele de sănătate mintală cauzate de un accident din adolescență

Un nou video lansat de Ziua Mondială a Sănătății Mintale, în cadrul campaniei UNICEF #OnMyMind Video disponibil pentru descărcare aici În cadrul unui clip video...

Kaufland România propune primul proiect editorial de educație ecologică în colaborare cu scriitoarea Ioana Chicet-Macoveiciuc

Kaufland România anunță continuarea seriei inițiativelor de protejare a mediului și educare în această direcție, prin lansarea primului proiect editorial de educație ecologică în...

Cererea de materiale vitale pentru copii a ajuns la un maxim istoric

UNICEF sărbătorește împlinirea a 60 de ani în care a distribuit ajutoare de urgență celor mai vulnerabili copii ai lumii din Centrul Global de...

Peste 60.000 de elevi nu au abandonat școala datorită programelor desfășurate de 7 ONG-uri, cu sprijinul Lidl România

De Ziua Educației, Lidl România alături de partenerii săi strategici din societatea civilă celebrează programele realizate împreună în domeniul educației, prin care contribuie la...

Peste o tonă de haine și peste 400 de ghiozdane complet echipate cu rechizite, în prima etapă a campaniei ,,Școala fără pauză”

Prima etapă a campaniei „Școala fără pauză”, desfășurată de Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine s-a încheiat cu peste o tonă de...

Ghid de nutriție – „Cum să creștem copii sănătoși”

Carrefour România și Asociația KinetoBebe lansează Ghidul de nutriție „Cum să creștem copii sănătoși,” un demers prin care cei doi parteneri își propun să...

Începe Bebe Fest OCC!

Opera Comică pentru Copii organizează în luna octombrie a doua ediție a festivalului OCC Bebe Fest, eveniment adresat tuturor părinților de bebeluși, viitorilor părinți,...

Continuă campania de combatere a abandonului școlar cu „Orarul clasei care nu se lasă”

Anul școlar 2022-2023 a debutat cu aceeași problemă acută a abandonului școlar, fenomen care afectează din ce în ce mai multe forme de învățământ...

Ultimele stiri

Cele mai citite