Ministrul Educației consideră necesar un act normativ referitor la învăţarea online |

Ministrul Educației consideră necesar un act normativ referitor la învăţarea online

Ministrul Educației, Monica Anisie, a declarat luni, la Realitatea Plus, că este necesar un act normativ referitor la învăţarea online, care să reglementeze în mod clar care sunt parametrii în care trebuie să se desfăşoare şi aceste lecţii online. ”Este necesară o metodologie în acest sens, un act normativ care să stipuleze ceea ce este un răspuns la întrebările venite atât din partea părinţilor, cât şi din partea elevilor”, a arătat ministrul

Potrivit ministrului, în această perioadă lecţiile online au avut ca scop fixarea cunoştinţelor, de recapitulare a cunoştinţelor de până la momentul suspendării cursurilor. ”Nu au fost lecţii de predare, nu au fost notaţi elevii. MEC a făcut această precizare în sensul în care trebuie să găsim soluţii şi pentru acei copii care nu au acces la aceste lecţii online”, a explicat Monica Anisie.

Ministrul a precizat că peste 60% dintre elevi continuă învăţarea acasă în spaţiul online.

“Suntem conştienţi că nu toţi elevii au posibilitatea de a avea acces la învăţarea online şi studiile pe care le-au făcut chiar şi reprezentanţii elevilor în ultima perioadă, dar şi cele realizate de către Ministerul Educaţiei arată că peste 60% dintre elevi îşi continuă învăţarea de acasă în spaţiul online. Este o provocare atât pentru profesori, cât şi pentru elevi. (…) Sunt şi elevi care nu au acces la acest tip de învăţare. (…) Şi pentru aceştia MEC a luat în calcul un parteneriat cu Televiziunea Română pentru ca aceştia să îşi continue învăţare. (…) Fac un apel la colegii mei profesori ca după reluarea propriu-zisă a perioadei în care sunt suspendate cursurile să participe activ la această legătură cu elevii, şi anume, să încerce să găsească soluţii astfel încât legătura cu elevul să fie stabilită pentru fiecare profesor”, a spus ministrul la Realitatea Plus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *