Violetta Live 2015 (1)După succesul extraordinar al serialului Disney Channel, Violetta, și ca urmare a popularității incredibile a turneului internațional din 2013-2014, Violetta în Concert, The Walt Disney Company anunță că noul turneu internațional din 2015, Violetta Live, va ajunge în București pe 2 septembrie 2015, la ora 19:30, la Arena Nationala.

Biletele se pun în vânzare pentru publicul larg luni, 30 martie. 

Prețul biletelor începe de la 135 RON. Biletele sunt disponibile online pe www.myticket.ro. Pentru mai multe informații vizitați www.disney.ro/violetta-live.

Violetta Live va avea ca protagoniști vedetele din distribuția originală a serialului, printre care Martina Stoessel, care interpretează rolul Violettei. Alături de Martina pe scenă vor fi Jorge Blanco (Leon); Diego Dominguez (Diego); Facundo Gambande (Maxi); Mercedes Lambre (Ludmila); Candelaria Molfese (Camila); Samuel Nascimento (Broduey); și Alba Rico Navarro (Naty). Artiștii vor interpreta cele mai îndrăgite melodii din sezoanele 1 și 2, precum și En Gira din sezonul 3 al serialului Violetta. Noul concert va include, de asemenea, o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formație de cinci instrumentiști, decoruri și lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante și costume uimitoare.

Violetta Live 2015 (2)Câteva informații interesante despre turneul Violetta Live 2015:

  • În timpul unui spectacol, artiștii schimbă peste 75 de costume:
    • 13 costume pentru Martina Stoessel (Violetta)
    • 50+ pentru restul actorilor
    • 9 costume pentru dansatori
    • 5 pentru muzicieni
    • 11 perechi de pantofi pentru Martina Stoessel (Violetta)
    • În total, sunt folosite peste 70 de perechi de pantofi pentru actori, dansatori și muzicieni
  • 10 camioane sunt utilizate pentru a călători cu turneul în Europa
  • Durează aproximativ 14 ore pentru a pregăti spectacolul în fiecare locație
  • Pentru a demonta elementele tehnice după terminarea ultimului spectacol din fiecare oraș sunt necesare, în medie, 6,5 ore
  • Turneul va călători peste 13.000 km între 24 de orașe din 9 țări în primăvara anului 2015
  • În cadrul turneului vor fi susținute peste 107 spectacole în 38 de orașe din 12 țări din Europa, în 2015
  • Sistem HD LED de 240 m2 cu 3 ecrane LED curbate mobile
  • Zboruri și efecte vizuale spectaculoase – zăpadă, 4.500 kg de confetti și 20.000 kg materiale pirotehnice vor fi utilizate în cadrul turneului, în perioada ianuarie-martie
  • Peste 120 de persoane – protagoniștii serialului, dansatori, instrumentiști, echipa de producție a turneului – călătoresc pentru a pune în scenă fiecare spectacol programat.

Primul concert Violetta a fost pus în scenă la Teatro Gran Rex, în Buenos Aires, în martie 2013. Sub numele Violetta en Vivo, concertul a avut 77 de reprezentații și a fost vizionat de peste 250.000 de persoane din Buenos Aires. Acesta a fost urmat de primul turneu, Violetta în Concert, care a debutat în Asunción, Paraguay în septembrie 2013, după care s-a mutat în Europa unde au fost susținute 62 de spectacole în 15 orașe din Spania, Italia și Franța. În total, turneul a vândut aproape un milion de bilete pentru peste 200 de concerte, în 12 țări. Turneul a fost urmat de lansarea filmului special care a inclus un spectacol live în întregime și le-a oferit fanilor șansa de a vedea ce se întâmplă în culisele unui turneu de concerte live. Noul concert Violetta Live va ajunge în România, în București, în septembrie 2015.

Serialul Violetta s-a bucurat rapid de succes în toate piețele unde a fost lansat. Considerat prima „telenovelă” pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei, o tânără talentată care revine în orașul natal, Buenos Aires, după ce a trăit câţiva ani în Europa, și reușește să facă față provocărilor și schimbărilor dramatice din viața de adolescentă, pe acorduri muzicale și în ritm de dans. Dublat în 15 limbi, Violetta a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane în perioada octombrie-decembrie 2014. Violetta s-a clasat pe locul #1, notorietate spontană, între personajele preferate ale fetelor cu vârsta cuprinsă între 6 și 14 ani, în sudul Belgiei, Franța, Italia, Polonia și Spania.

Violetta a avut un succes imens şi cu produsele personalizate, în diverse categorii precum articole de modă, produse pentru casă, papetărie, accesorii, cosmetice, jucării, electronice, cărţi şi reviste, înregistrând vânzări de peste 3 milioane de cărţi şi un milion de jurnale numai în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Artiștii din Violetta au obținut numeroase discuri de platină, cu vânzări de peste 2 milioane de unităţi în lumea întreagă.

Violetta are peste 350 de milioane de vizualizări pe YouTube, la nivel global, înregistrând mai multe căutări pe YouTube decât Justin Bieber în Italia, Spania și Franța.

Charlie Coleman, VP Marketing pentru Violetta EMEA, The Walt Disney Company EMEA, a declarat: „Deși Violetta a pornit ca un serial TV, a fost clar încă de la început că are potențial de a deveni o proprietate multi-platformă. Muzica și dansul au fost în centrul întregii povești, iar prezența protagoniștilor din serial pe scenă, în primul turneu de concerte live, a permis Disney să aducă universul Violetta mai aproape de fani. Ca urmare a reacțiilor covârșitoare ale publicului la concertele live din Spania, Italia și Franța, revenim cu Violetta Live, o nouă experiență muzicală care le va oferi fanilor Violetta din Europa șansa de a vedea vedetele din serialul Violetta interpretând live melodiile lor preferate.”