KIWI Acest micut fruct ascunde o adevarata comoara! | |

KIWI Acest micut fruct ascunde o adevarata comoara!

Share Button

Iata de ce este bine sa nu lipseasca din dieta copilului tau (dar si din dieta intregii familii):

• Vitamine

o Acid folic: important pentru femeile gravide si stimulent pentru productia de globule rosii.

o Vitamina C: stimuleaza absorbtia fierului in organism, stimuleaza sistemul imunitar.

o Vitamina E: scade riscul de atac de cord.

• Minerale

o Calciu: pentru un sistem osos sanatos.

o Crom: regleaza ritmul cardiac.

o Cupru: are un rol important in consolidarea sistemului imunitar si in intarirea sistemului osos.

o Fier: previne anemia si are un effect detoxifiant.

o Magneziu: sporeste nivelul de energie.

o Potasiu: mentine nivelul de hidratare al organismului in parametrii optimi.

o Zinc: contribuie la sanatatea parului, a pielii, a danturii si a unghiilor.

Aceasta abundenta de vitamine si minerale se regaseste intr-un mic fruct cu aspectul unui cartof!

Cum alegem un kiwi potrivit?

Sfatul Tupperware: cauta un fruct fara urme de lovituri, usor ferm la atingere.

Daca fructul nu este copt suficient il poti pune o zi,doua intr-o punga de hartie alaturi de o banana! Se va coace foarte repede!

Tupperware recomanda:

Pentru a fi mult mai apetisant pentru copilu tau incearca sa creezi gustari inedite:

– Biscuiti din faina integrala unsi cu crema de branza sau ricotta sau unt de arahide, felii de kiwi si putina miere! O gustare usoara, rapida si delicioasa!

Sfat Tupperware: foloseste kiwi pentru a fragezi carnea inainte de preparare. Trebuie doar sa freci bucata de carne cu o jumatate de fruct. Kiwi contine enzime naturale care fragezesc carnea si ii confera o aroma si un aspect placut.

Sfat Tupperware: Daca nu iti place sa cureti fructul de coaja il poti taia pe jumatate si il poti servi direct cu lingurita.

foto kiwi

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *