bucatariemetroMETRO Cash & Carry Romania lanseaza „METRO – Starurile Comunitatii”, o competitie organizata cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la infiintarea METRO Cash & Carry si care isi propune sa puna in valoare contributia intreprinzatorilor la bunastarea comunitatilor locale din care fac parte si sa recompenseze antreprenorii care deruleaza proiecte de responsabilitate sociala. Acestia se pot inscrie pana in 5 iunie 2014, pentru a concura pentru premiul de 200.000 lei, informeaza www.labucatarie.ro.

„De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioscurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt initiatoarele sau sustinatoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitatii din care fac parte”, explica Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania. „In acest an, compania METRO celebreaza 50 de ani pe piata de comert; prin competitia «METRO – Starurile Comunitatii» dorim sa venim in sprijinul acelor intreprinzatori care, pe langa contributia lor economica in comunitate, isi asuma si proiecte de responsabilitate sociala, devenind adevarate modele prin contributia de durata pe care o aduc la bunastarea comunitatilor locale.”

Despre competitie

Intreprinzatorii independenti isi pot inscrie proiectele online in sectiunea dedicata de pe site-ul www.metro.ro, pana in data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce acestia trebuie sa faca este sa isi descrie proiectele, care sa reflecte angajamentele lor fata de comunitate. Toate aplicatiile vor fi prezentate atat pe site-ul METRO Cash & Carry Romania, cat si pe pagina de Facebook a companiei. Odata cu descrierea, concurentii la titlul de „METRO – Starurile Comunitatii” sunt incurajati sa incarce fotografii si materiale video care sa ilustreze cat mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Etapa de votare se va incheia la data de 5 iunie 2014, cand cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, in finala competitiei.

„Pentru noi este foarte importanta implicarea publicului larg in selectarea finalistilor, deoarece angajamentul asumat de magazinele mici si mijlocii aduce beneficii in primul rand populatiei locale,” spune Gilles Roudy. „Si cu cat participantii sunt mai bine conectati la comunitatea in care traiesc, cu atat mai mari sunt sansele lor de a castiga.”

Finalistii vor fi evaluati de catre un juriu format din experti din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate in responsabilitatea sociala, precum si comunitatea de antreprenoriat si comert. In urma procesului de evaluare va fi selectat un castigator, care va fi anuntat in iunie 2014, in cadrul Galei de Premiere a competitiei.

Premiul “METRO – Starurile Comunitatii”

Intreprinzatorul cu cel mai mare punctaj acordat de catre juriu va primi din partea METRO Cash & Carry Romania Premiul Competitiei, in valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicati sustinerii de catre castigator, a unor proiecte sociale viitoare.

Juriul “METRO – Starurile Comunitatii”

Proiectele finaliste vor fi evaluate de catre un juriu specializat format din lideri de opinie din domenii-cheie pentru competitie, precum antreprenoriat, comert, ONG-uri si media din zona de responsabilitate sociala. Membrii juriului “METRO – Starurile Comunitatii” sunt:

Radu Merica, Presedinte Camera de Comert si Industrie Romano-Germana

Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF

Lacramioara Botezatu, Redactor-sef CSRmedia.ro

Ionut Sibian, Director Executiv Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC)

Marius Ghenea, Profesor de Inovatie si Antreprenoriat, autorul cartii “Antreprenoriat”

Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania

Context

Competitia „METRO – Starurile Comunitatii” este parte integranta a dedicarii companiei in a sprijini succesul afacerilor independente.

„Relatiile pe termen lung, bazate pe increderea clientilor nostri, reprezinta cheia succesului METRO Cash & Carry. Dorinta de a deveni partenerul preferat al intreprinzatorilor in dezvoltarea afacerilor lor este un punct central al actiunii noastre, aspect care se regaseste in noua noastra abordare, «YOU & METRO», explica Gilles Roudy. „Numai cei care investesc ambitie, creativitate, pasiune si atentie la nevoile clientilor lor pot evolua pe termen lung.”

METRO Cash & Carry este reprezentata in 29 tari cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde € in anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul financiar 2012/2013, vanzarile METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numara aproximativ 265.000 de angajati si opereaza aproximativ 2.200 de locatii in 32 tari. Performanta METRO GROUP se bazeaza pe forta diviziilor sale de vanzari care opereaza in mod independent pe piata: Metro/Makro Cash & Carry – liderul international in comertul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof. Informatii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry Romania este parte integranta a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara magazine in 24 de orase. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si Pitesti si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Braila, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.