MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), își recompensează, luna aceasta, clienții care au bonuri de cumpărături cu valoare minimă de 300 de lei, cu taloane răzuibile ce oferă premii, la o nouă ediție a campaniei ”Rade un premiu”, proiect menit să răsplătească fidelitatea pasionaților de bricolaj și DIY.

Campania  ”Rade un premiu” se derulează în perioada 01 – 31 mai 2023, în toate cele trei magazine fizice ale rețelei MAMBricolaj, iar fiecare client care a achiziționat produse pe un bon cu valoare de cel puțin 300 de lei primește un talon răzuibil și câștigă unul din cele peste 5.000 de premii disponibile. Premiul câștigat este revendicat pe loc, după răzuirea talonului.

Taloanele răzuibile aduc premii precum umbrele, tricouri, rulete, agende, șurubelnițe, produse de menaj, odorizant de mașină, lanterne, brichete, desfăcătoare sticle, adeziv, silicon și multe altele.

”Această campanie se alătură seriei de proiecte derulate cu succes de MAMBricolaj, prin care răsplătim fidelitatea clienților noștri pasionați de bricolaj și DIY, inspirându-i și motivându-i în mod regulat. Compania MAMBricolaj se străduiește să asigure în mod constant un standard ridicat al produselor și serviciilor sale, iar prin programele noastre de loializare ne propunem să facilităm cât mai mult accesul clienților la o ofertă de calitate, oferindu-le în același timp satisfacția instantanee de a răscumpăra premii concrete și utile”, a declarat Ioana Petre, director de marketing al rețelei MAMBricolaj.

Proiectul ”Rade un premiu” la MAMBricolaj se desfășoară în toate magazinele fizice ale rețelei, respectiv: MAM Morarilor – Șoseaua Morarilor, nr. 2A, Sector 2, MAM Luică – strada Luică, nr. 180, Sector 4, MAM Ghencea – Șoseaua Prelungirea Ghencea, nr. 299-301, Sector 6. Sunt excluse achizițiile on-line.

Despre MAMBricolaj:

După ce a acumulat o experiență de 26 de ani în producția de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe are și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.

Primul magazin MAMBricolaj din București, cu o suprafață de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Blv. Burebista. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 1.100 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2014, MAMBricolaj are și magazin online.

Ca parte a politicii de sustenabilitate pe termen lung, compania MAMBricolaj a implementat un proiect de montare de panouri fotovoltaice în magazinul Ghencea, devenind prosumator. Investiția de 150.000 euro a fost finanțață prin Raiffeisen leasing în proporție de 70% din valoare. Instalația fotovoltaică de pe acoperișul clădirii magazinului Ghencea, va susține aproximativ 20% din necesarul mediu de consum anual al magazinului.