Societatea de Stomatologie Estetică din România în parteneriat cu Asociația Națională a Agențiilor de Turism, lansează o campanie de imagine pentru România, dezvoltată de agenția McCann Worldgroup Romania.

Campania constă într-un parteneriat unic, care propune o soluție inovatoare de a atrage turiștii străini la noi în țară. Inițiativa aduce împreună două atuuri importante ale României: servicii dentare premium și atracțiile turistice.

Denumită sugestiv “România. Cea mai frumoasă clinică dentară din lume” campania este on air începând de astăzi, amândouă organizațiile fiind pregatite să întâmpine clienți începând cu 2023.

Film campanie: https://youtu.be/cOd-4_vUmJs

Soluția acestor doua organizații a fost să creeze pachete turistice tematice Fix and Visit, care combină servicii stomatologice cu servicii turistice. Turiștii străini pot achiziționa pachete special create în acest sens, cum ar fi: “Coroane Dentare și Castele” sau “Obturații de Canal și Călătorii pe Canalele din Deltă“. Platforma digitală https://thebeautifuldentalclinic.com/ îi ajută pe turiștii străini să își planifice călătoria, să își customizeze pachetul și să facă rezervările. 

“Adevărul este că România a pierdut mulți turiști în ultimii ani și avem nevoie de un diferențiator puternic. Dar pe de altă parte există o oportunitate: mulți dintre străinii care vin în România, vin pentru serviciile stomatologice de calitate, la prețuri accesibile. Colaborarea dintre SSER și ANAT este în viziunea noastră o combinație câștigătoare, reușind să combine cele mai bune oferte ale României într-un duo imbatabil.” declară Lucian Boronea, reprezentant și membru în Consiliul Director al ANAT-ului.

“Medicii stomatologi din România lucrează la cele mai înalte standarde, respectând reglementările Europene, dar la prețuri mult mai accesibile comparativ cu alte țări. Știm că mulți străini aleg să vină în România ca săși rezolve problemele dentare, așa că decizia lor poate fi transformată într-o oportunitate unică pentru țară în general. Parteneriatul lansat astăzi va acoperi nevoile clienților și îi va motiva să descopere România în același timp.” declară Florin Lăzărescu, Secretarul General al SSER în România și Europa.

“E o inițiativă care va face pe toată lumea sa zâmbească. Turiștii străini își vor repara dinții și, apoi, își vor exersa noul zâmbet prin cele mai frumoase zone ale tarii. Agențiile de turism și cabinetele dentare vor zâmbi pentru că vor atrage clienți de calitate. Românii, în general, vor zâmbi pentru că țara lor merită inițiative unice care să o promoveze afară. 

Și noi, la rândul nostru, zâmbim și ne mândrim că reușim să jucăm un rol în promovarea țării prin ce știm noi să facem mai bine – soluții inovatoare de comunicare”, declară Cătălin Dobre, Co-CEO si Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania.

Campania a fost lansată cu un film de promovare al României și va fi susținută de promovare în digital și social media dar și OOH-uri în Londra și New York.

Pagina de Facebook: https://www.facebook.com/themostbeautifuldentalclinic

Profilul de Insta: https://www.instagram.com/themostbeautifuldentalclinic/