pavilion Intesa SanpaoloPentru sase luni de eveniment global, Intesa Sanpaolo si-a deschis unitate bancara si pavilion de 1.000 metri patrati in cadrul Expo 2015 Milano, unde sunt asteptati peste 20 milioane de vizitatori din peste 140 de tari ale lumii. Ca partener oficial, banca a promovat evenimentul prin intermediul „Live Inspire”, o platforma globala de comunicare in 12 tari cu peste 700.000 de fani pe Facebook.

Tot in calitate de partener oficial la nivel global al Expo 2015 Milano, Intesa Sanpolo Bank va derula in cadrul propriului pavilion intitulat generic „Waterstone”, 250 evenimente speciale, 80 manifestari culturale, iar 30.000 invitati si 400 companii si organizatii isi vor impartasi experienta si povestile de succes pe durata celor 180 de zile ale expozitiei universale de anul acesta.

Copiii au spatiul lor dedicat in cadru Expo 2015 Milano. Parcul Copiilor a fost creat de un centru pentru protecția și promovarea drepturilor copilului. Parcul Copiilor este o zonă dedicată explorării expozitiei prin distracție, cei mici avand posibilitatea de a se bucura de activități și jocuri educative, dar și relaxare. Conceptul este intitulat Inel în jurul planetei, inelul din jurul viitor, simbolizând gestul de imbratisare a planetei.

“Initiativele lansate prin parteneriatul nostru cu Expo Milano 2015 si prezenta noastra fizica in centrul Expozitiei Universale vor contribui la succesul acestui eveniment international, ce poate fi motorul cresterii Italiei si o oportunitate de a repozitiona un model de economie inovatoare si sustenabila.” , spune Carlo Messina, Director General si CEO al Intesa Sanpaolo.

childrenpark-1280X400Unul dintre cele mai importante evenimente globale ale anului in curs, Expo 2015 Milano are programate zilnic peste 250 de manifestari. Peste 400 de companii italiene vor putea sa-si prezinte planurile de afaceri si dezvoltare chiar in cadrul pavilionului Intesa Sanpaolo. Toate proiectele si initiativele Intesa Sanpaolo vor fi axate pe conceptul si spiritul de „sharing” (impartasire) si vor fi canalizate in 5 directii principale: arta, lumea intreaga, creativitate, viziune si povesti.

Platforma globala de comunicare “Live Inspire” promoveaza noutatile si temele de interes legate de Expo 2015 Milano. Cele 147 de state si organizatii globale participante vor avea ocazia sa-si exemplifice propriile solutii la provocarile din domeniul hranei si energiei in spiritul temei generice a expozitiei „Hranirea planetei, energie pentru viata”.

In ultimele 6 luni, promovarea istoriei si valorilor expozitiei universale mondiale prin intermediul platformei “Live Inspire” (www.liveinspire.com), ajuns in prezent la peste 700.000 de fani. Initiat tot in cadrul platformei, concursul international “That’s Eat!”, una dintre initiativele de activare a acestei comunitati, a acordat 20 de excursii la Expo Milano pentru 10 tari din Europa Centrala si de Est unde Intesa Sanpaolo detine banci subsidiare. Castigatorul din Romania este Emma Pirlea, o studenta din Piatra Neamt care va beneficia de un weekend in doi la Expo Milano.

Romania si-a anuntat oficial participarea la Expo 2015 Milano inca din anul 2011, fiind al cincilea stat din cei 147 de participanti si prima tara din Uniunea Europeana care s-a inregistrat oficial.