Magazinul MAM Bricolaj Morarilor marchează 14 ani de activitate printr-o tombolă aniversară dedicată clienților, în perioada 1-10 aprilie. Orice cumpărătură de minimum 150 de lei făcută în acest interval oferă șansa de a câștiga unul dintre cele trei premii puse la bătaie: o rindea electrică, o drujbă și un robot pentru geamuri. Campania se desfășoară exclusiv în magazinul fizic din Șoseaua Morarilor, locul în care, în urmă cu 14 ani, Cristian Găvan deschidea primul magazin dintr-o rețea care a redefinit piața de bricolaj și mobilier din România.

Compania sărbătorește, marți, 8 aprilie, 14 ani de la deschiderea primei unități în București, marcând astfel introducerea pe piața din România a unui concept inovativ de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, ce permite clienților să-și creeze propria mobilă, după preferințe și putere financiară.

De la doar 10 angajați și 1.500 de produse inițiale, MAMBricolaj a ajuns la peste 120 de angajați și un portofoliu de peste 25.000 de produse, iar numărul tranzacțiilor s-a apropiat anul trecut de 350.000, în creștere cu peste 5% față de 2023. Compania oferă astăzi o experiență de cumpărare unică, în care oricine poate contribui la realizarea propriei mobile, cu sprijinul consultanților din magazin, dar și cu ajutorul unor echipamente de ultimă generație.

În plus, în locația aniversară din Morarilor a fost instalată și o stație de încărcare pentru mașini electrice, iar echipa a investit în modernizarea completă a spațiului pentru a răspunde nevoilor clienților din ce în ce mai atenți la calitate, diversitate și sustenabilitate. Iar dacă în 2011 clienții principali erau meseriașii, astăzi din ce în ce mai multe persoane fizice aleg MAM pentru renovări și proiecte DIY, dovedind astfel cât de accesibil a devenit conceptul.

Advertisment
dentist

Cu o combinație de inovație, orientare către client și spirit antreprenorial, MAM Bricolaj nu doar că și-a păstrat relevanța timp de 14 ani, ci și-a construit o comunitate fidelă.

Rețeaua MAMBricolaj este organizată, în prezent, hibrid cu trei magazine fizice în București și unul online, primul fiind deschis în urmă cu 14 ani în Bdul Basarabia și mutat ulterior în Șoseaua Morarilor. Cel mai nou magazin al rețelei, situat în Prelungirea Ghencea, a fost deschis în urmă cu patru ani și a avut o evoluție spectaculoasă încă de la început.

Anul trecut, MAMBricolaj a început un proces amplu de remodelare a magazinelor, pentru a oferi clienților un spațiu modern, în care să găsească nu doar produsele deja consacrate, ci și o gamă extinsă de soluții complementare vieții de zi cu zi. Portofoliul de produse a fost diversificat cu aproximativ 10.000 de coduri noi, incluzând articole din domenii precum menaj, curățenie, home&deco, accesorii auto, gadgeturi, birotică și produse de sezon, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor și preferințelor clienților. MAMBricolaj a achiziționat, de asemenea, echipamente de ultimă generație în locațiile Luică și Morarilor, precum utilaje noi pentru căntuirea pieselor din PAL, pentru îmbunătățirea calității comenzilor și reducerea termenelor de livrare.

Compania a continuat să investească în consolidarea platformei online MAMBricolaj și lucrează la dezvoltarea unei aplicații mobile MAM, având în vedere creșterea cererii pentru soluții de cumpărare rapide și accesibile.

Clienții persoane fizice aleg MAMBricolaj fie pentru că vor să facă schimbări în propria locuință și știu că în magazinele MAMBricolaj găsesc tot ceea ce au nevoie, fie pentru că oferta de produse din cadrul rețelei este, de la an la an, tot mai consistentă.

În ceea ce privește preferințele clienților, în continuare accesoriile pentru mobilier sunt în topul celor mai vândute produse însă, față de anii anteriori, în 2024 s-a observat o creștere considerabilă a vânzărilor la categoria decorațiuni și produse pentru curățenie.

”Anul trecut, am observat o tendință clară în rândul clienților noștri de a prefera soluții simple și accesibile pentru amenajările interioare, care pot fi realizate de fiecare persoană în parte, fără a necesita ajutorul unui specialist. Produsele precum riflajele sau panourile PVC au fost foarte populare, datorită faptului că sunt ușor de montat și nu necesită materiale de construcție complexe sau muncitori specializați. În ceea ce privește culorile și stilurile, românii au ales predominant nuanțe mate și naturale, care aduc un aspect curat și elegant în locuințe. Produsele care permit realizarea amenajărilor cu mâna lor, cum ar fi profilele metalice, rame din lemn, panouri și altele, au avut o cerere constantă. Aceste soluții sunt apreciate pentru flexibilitatea lor și pentru faptul că oferă posibilitatea de a personaliza spațiile într-un mod rapid și eficient”, a explicat Cristian Găvan, fondatorul rețelei MAMBricolaj.