luni, septembrie 25, 2023
AcasăHomepageSpitalele, hotelurile și zonele de agrement vor avea acces la cafea premium...

Spitalele, hotelurile și zonele de agrement vor avea acces la cafea premium de la Starbucks, preparată cu apă de la Cumpăna

Nestlé Professional, expertul Nestlé în domeniul consumului în afara casei ce oferă soluții personalizate de băuturi calde și reci pe bază de cafea și produse culinare unei game foarte largi de clienți, duce experiența de cafea premium la un nou nivel odată cu lansarea programului de cafea We Proudly Serve Starbucks® pentru birouri, spitale, universități, hoteluri, săli de conferințe și zone de agrement din toată România.

Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks®  este o soluție integrată de afaceri care oferă soluții de cafea adaptate pentru a răspunde nevoilor clienților săi.  Acesta combină puterea și afinitatea mărcii Starbucks® și expertiza în distribuție și acoperirea Nestlé, una dintre cele mai importante companii de produse alimentare și băuturi din lume. De asemenea, Nestlé Professional a semnat un acord de parteneriat cu Cumpăna pentru distribuția de soluții de cafea pentru consum în afara casei.  Cumpăna este una dintre cele mai importante companii specializate în furnizarea de apă dulce proaspătă pentru angajații și vizitatorii oricărui tip de companie.

“Prin acest nou parteneriat ne propunem să ne creștem distribuția cu soluțiile de cafea Nestlé în birourile medii și mari, oferind clienților un portofoliu complet de soluții de cafea completat de soluții de apă de înaltă calitate oferite de partenerul dumneavoastră Cumpăna. Cafeaua și apa reprezintă combinația de băuturi care nu trebuie să lipsească din niciun spațiu de birou si nu numai, iar pachetul de soluții pe care îl putem oferi clienților este de neegalat”, a spus Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional regiunea de sud-est.

“De-a lungul celor trei decenii de activitate, parteneriatul nostru cu Nestlé Professional reafirmă integritatea cu care ne desfășurăm afacerile și încrederea pe care am câștigat-o de la clienții noștri. Această nouă colaborare cu cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume ne permite să ne consolidăm poziția de furnizor de soluții de hidratare pentru locurile de muncă din România. Pachetul cuprinzător oferit de Cumpăna alături de Nestlé Professional prin Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks® transmite un mesaj clar întreprinderilor mijlocii și mari: acum pot găsi soluții de apă de înaltă calitate și o experiență de cafea premium într-un singur loc. Acest parteneriat ne permite să răspundem nevoilor diverse ale clienților noștri, oferindu-le soluții de hidratare fiabile și o experiență exclusivă de cafea. Suntem dedicați să furnizăm cele mai bune servicii și produse clienților noștri, asigurându-ne că rămânem în ton cu cerințele și așteptările într-un mediu de afaceri în continuă schimbare”, a declarat Florin Dănilă, director general, Cumpăna.

Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks® are la bază  Alianța Globală pentru Cafea formată în 2018 între Nestlé și Starbucks, care îi asigură companiei Nestlé dreptul de a comercializa, vinde și distribui produse de cafea Starbucks prin canalele de acasă și din afara casei, în afara magazinelor Starbucks.

Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks™ oferă, în România, soluții de cafea Starbucks premium de înaltă calitate pentru birouri, spitale, universități, hoteluri, săli de conferințe și zone de agrement, astfel încât să poată crea experiențe de cafea semnificative și excepționale pentru angajații/clienții lor. Clienții au la dispoziție o soluție atractivă de cafea premium, cu o gamă largă de băuturi – de la băuturile clasice pe bază de espresso, gama de băuturi reci, până la băuturile sezoniere emblematice cunoscute din cafenelele Starbucks®.

Pentru mai multe detalii despre programul de cafea We Proudly Serve Starbucks®, vizitați site-ul web We Proudly Serve Starbucks.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Compania Cumpăna este prezentă în România din 1993 și s-a remarcat prin colaborările cu peste 10.000 de organizații autohtone, multinaționale, organizații guvernamentale, non-guvernamentale și alte instituții, fiind în tot acest timp responsabilă pentru furnizarea soluțiilor de hidratare la standarde internaționale de calitate. Cele 3 decenii de activitate se disting prin bogata experiență în filtrarea, îmbutelierea și distribuția apei la birou și acasă, având peste 100.000 de ore de testare a soluțiilor de hidratare. Divizia Water, a fost dezvoltată prin completarea cu divizia Coffee, HoReCa și Retail. Această diversificare a permis companiei să ofere soluții complete și personalizate în domeniul hidratării, astfel încât să răspundă cerințelor variate ale clienților săi.

În anul 2017, compania Cumpăna a primit prestigiosul brevet de Furnizor al Casei Regale a României, o distincție completată de recunoașterea „Institutului de Testare a Calității și Gustului” din Bruxelles prin acordarea premiului „Superior Taste Award”. Tot la categoria Distincții, palmaresul companiei se bucură de premii precum „Quality Assurance”, „Environmental Management” și altele.

ARTICOLE SIMILARE

Terasa The Garden Colosseum Mall devine pentru 4 weekend-uri locul de distracție și petrecere a serilor de vară

Colosseum Mall anunță că dă startul seriei de evenimente tematice organizate pe terasa The Garden, 4 weekend-uri consecutiv. Astfel, cei care vor rămâne în...

Pe 25 iulie începe ediția a VIII-a a Boovie, festivalul internațional de book-trailere, cu un număr record de peste 5.500 de participanți

Boovie, festivalul internațional de book-trailere realizate de elevi de gimnaziu și liceu, are loc anul acesta la Brașov, în perioada 25-28 iulie, sub tema...

 Până pe 30 iulie, MAMBricolaj oferă promoții estivale și transport gratuit la achiziții de cel puțin 2.500 de lei

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), derulează, până pe...

Un start-up din Cluj își propune să ofere 500 de cărți personalizate copiilor de la sate!

My Secret Land, un start-up clujean care realizează cărți personalizate pentru copii, dorește să ofere copiilor de la sate șansa de a avea cărți...

Vaccinarea copiilor dă semne de redresare după încetinirea cauzată de COVID-19

La nivel mondial, serviciile de vaccinare au reușit să imunizeze în 2022 cu patru milioane mai mulți copii decât în anul precedent, în urma...

Product recall, o nouă poliță de asigurare care ajută producătorii și comercianții să acopere pierderile provocate de retragerea de la vânzare a unor...

Leader Team Broker, jucător cheie pe piața asigurărilor de nișă din România și din Europa, oferă producătorilor și comercianților asigurarea Product recall, o poliță...

British Council a lansat o nouă platformă de pregătire pentru testul IELTS

British Council IELTS anunță lansarea unui serviciu nou, IELTS Ready: Premium, care oferă sprijin inovativ celor care se pregătesc să susțină un test IELTS...

Cât de periculoasă e ”banana”, distracția preferată a românilor la mare: La viteza la care aceasta de deplasează, e ca și cum ne lovim...

Vara, când ne bucurăm de vacanță și ne relaxăm la malul mării, este important să fim conștienți de riscurile de accidentare care pot apărea...

A mai rămas mai puțin de o zi până la evenimentul „Noapte albă pentru zile negre”, organizat de Crucea Roșie Română

Doar o zi ne mai desparte de evenimentul maraton „Noapte albă pentru zile negre“, organizat de Crucea Roșie Română în perioada 1-2 iulie, în...

Shakespeare School Essay Competition, ediția #15. Peste 9.890 de copii și tineri s-au întrecut în creativitate și originalitate

 Shakespeare School Essay Competition s-a bucurat de o mare popularitate în rândul tinerilor, atingând un record al înscrierilor din ultimii ani. Competiția dedicată elevilor de...

“Indiana Jones and the Dial of Destiny/ Indiana Jones și Cadranul Destinului”, aventura finală a unui erou ce sfidează trecerea timpului

De la apreciatul scriitor-regizor James Mangold vine ultimul capitol din saga unuia dintre cei mai mari eroi din istoria cinematografiei: Indiana Jones.  “Indiana Jones...

Art Safari Love Edition se deschide din 30 iunie! Capodopere cu și despre dragoste de la National Portrait Gallery din Londra, în premieră la...

 Cel mai hot eveniment al verii, Art Safari Love Edition, prezintă Love Stories, cu peste 100 de capodopere de Andy Warhol, Man Ray,...

Până pe 28 august, MAMBricolaj oferă 3 vacanțe MAMrelaxat clienților cu bonuri de cel puțin 250 de lei

   MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), oferă clienților care...

Nestlé lansează cea de-a 6-a ediție a programului de internship de vară plătit pentru studenți și absolvenți

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, se pregătește să primească luni, 3 iulie, 50 de studenți și absolvenți...

EXPOZIȚIE DE FLUTURI EXOTICI VII LA ANTIPA

Credeai că verde și roz nu arată bine împreună? Natura te contrazice! Vino să descoperi combinații de culori și modele neobișnuite în expoziția de...

Farmec lansează Gerovital Kids, o gamă variată de îngrijire a pielii copiilor și bebelușilor

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se extinde pe nișa produselor dedicate îngrijirii copiilor și lansează Gerovital Kids, o gamă completă de...

O viață sănătoasă începe din copilărie. Șapte medici oferă informații prețioase despre obiceiurile sănătoase pe care copiii ar trebui să le deprindă 

Obiceiurile sănătoase învățate încă din copilărie joacă un rol crucial în menținerea sănătății pe termen lung și în îmbunătățirea calității vieții. Potrivit specialiștilor, copiii...

Noapte albă pentru zile negre – vino să afli de la Crucea Roșie Română ce trebuie făcut în cazul unui dezastru

În perioada 1-2 iulie, cu ocazia aniversării a 147 de ani de activitate, Crucea Roșie Română organizează în Parcul Mogoșoaia evenimentul maraton „Noapte albă...

Locurile pentru ”Grădiniţa de vară” vor fi suplimentate

Locurile pentru programul "Grădiniţa de vară" vor fi suplimentate a anunțat ministrul Educaţiei, Ligia Deca, la finalul ședinței de Guvern, motivând decizia prin faptul...

Criza climatică, un subiect care îi preocupă pe părinți

Criza climatică pare să reprezinte un subiect care îi preocupă pe părinți și îi determină să își remodeleze viața și obiceiurile de cumpărare.Potrivit unui...

Avertisment în privința siropului de tuse

După ce mai mult de 300 de copii au murit în urma ingestiei de sirop de tuse, în unele țări cu nivel scăzut de...

Continuă campania de ecologizare „Și naturii îi e greu să se lase de fumat”. Voluntarii de la “Colorăm Zâmbete” participă la acțiuni de colectare...

Protejarea mediului este esențială pentru a asigura un viitor durabil generațiilor viitoare. Vulcan Value Centre continuă inițiativa #ResponsiblyTogether sub umbrela campaniei „Și naturii îi...

Școala de Vară 2023 la Antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe copiii cu vârste cuprinse între 9 și 14 ani să pășească în fascinanta lume...

Marca de inghețată Siviero Maria dezvăluie o nouă identitate

Siviero Maria, brand-ul de gelato italian cu o istorie de peste 60 de ani, dezvăluie o nouă identitate, într-un proiect de rebranding ce îmbină...

Cât de periculoasă este minimalizarea gravității infecției cu virus varicelos

Medicul Mihai Cariu atrage atenția în privința abordării iresponsabile a modului în care este tratat un copil bolnav de varicelă și avertizează: ”Mesaj practic...

Dino Parc Râșnov sărbătorește 8 ani de la deschidere cu numeroase jocuri, concursuri și premii pentru cei mici

Dino Parc Râșnov aniversează 8 ani de la deschidere în weekend-ul 17 - 18 iunie 2023, printr-o serie de activități, jocuri și concursuri cu...

30% dintre români optează regulat pentru produse pe bază de plante în alimentația lor, iar 10% dintre aceștia consumă produse pe bază de plante...

Danone România anunță noi rezultate cu privire la studiul despre interesul și comportamentul de consum al românilor, în privința produselor pe bază de plante...

Ce a schimbat Ministerul Educației în calendarul activităților specifice de final de an școlar pentru clasele a VIII-a, a XII-a zi, a XIII-a seral...

Ministerul Educației anunță că în contextul protestului personalului din învățământul preuniversitar a fost nevoit să adapteze calendarul activităților specifice de final de an școlar,...

Festivalul de artă „Film în Sat”, imaginat de actorul Cuzin Toma, debutează în 2023 la Islaz

Festivalul de artă „Film în sat” revine în 2023 cu și mai multe ediții în toată țara! Proiectul cultural imaginat de actorul Cuzin Toma...

Programul Național Cantus Mundi anunță înscrierile la Școala de Vară

Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” prin Programul Național Cantus Mundi lansează înscrierile la Școala de Vară Cantus Mundi, Ediția 2023.A cincea...

Ultimele stiri

Cele mai citite