Mai multă tehnologie pentru a facilita învățarea, o programă adaptată la nevoile și pasiunile elevilor, teme practice, încurajarea dezvoltării personale și abordarea unor probleme reale de viață. Acestea sunt principalele dorințe exprimate de cei peste 200 de liceeni din mai mult de 60 de orașe din țară care s-au înscris în concursul de eseuri și testimoniale video organizat de BISM – Bucharest International School of Management, în parteneriat cu British Council și Consiliul Municipal al Elevilor București. Coordonați de mai mult de 100 de profesori, elevii și-au împărtășit viziunile prin texte convingătoare și videoclipuri originale.

88% dintre elevii înscriși au declarat că familia joacă un rol foarte important în alegerea facultății, urmată de prieteni și de profesori. Cei mai mulți concurenți au provenit de la licee din  București, Arad, Mediaș și Brașov.

Ideile lor reflectă nevoile educaționale ale generațiilor actuale. Mulți dintre ei și-au exprimat dorința ca membrii comunității de afaceri să se implice în proiecte universitare, dar și invers, ca mediul academic să fie apropiat de cel economic, pentru ca studenții să aibă o experiență cât mai vastă și să fie pregătiți de angajare imediat după absolvire.

„Studenții de azi sunt adulții împliniți de mâine, persoane care își găsesc sensul și, fiind activi în domeniul de activitate ales, aduc valoare societății, în general. Este foarte important să îi întrebăm constant ce îi motivează, ce și cum își doresc să studieze, pentru ca educația să răspundă nevoilor și dorințelor lor din prezent. Ne-am propus să fim conectați la noile generații și să oferim aici, în România, educație de cea mai bună calitate, iar absolvenții să își dorească să rămână, să profeseze și să se dezvolte în țară”, a declarat Radu Atanasiu, Profesor de gândire critică și Decan Asociat la Bucharest International School of Management.

Un juriu format din reprezentanți ai BISM și ai partenerilor, profesioniști din diverse domenii, de la publicitate, comunicare digitală până la jurnaliști și antreprenori, au desemnat câștigătorii care vor primi burse de studiu, acces la traininguri, dar și premii în bani. 30 dintre participanți au fost astfel selectați pentru a participa la BISM Winter School, un training de business și marketing susținut profesioniști cu experiență în domeniu, dar și un curs online de Media Literacy ținut de Monica Jitariuc, Consultant în Comunicare & Trainer. În plus, o elevă din Ploiești a primit premiul British Council care constă într-o bursă completă pentru un examen Cambridge English. Toate lucrările câștigătoare pot fi găsite pe site-ul BISM: https://bism.ro/winners-for-the-university-of-the-future-challenge/.

BISM (Bucharest International School of Management) lucrează împreună cu universități recunoscute pe plan internațional, precum Maastricht School of Management, și livrează programe de studii pentru toate vârstele încă din 2010. Peste 400 de profesionisti au urmat programele Executive MBA sau Fast Track Management Program – mini-MBA. BISM oferă 3 programede facultate împreună cu Abertay University din Marea Britianie: Business Management, Digital Marketing and Business Management si Accounting and Finance with Business Analytics.