duminică, iunie 4, 2023
AcasăMom & Kid MondenInfo ShoppingSMYK All for Kids se extinde în zona Moldovei cu un nou...

SMYK All for Kids se extinde în zona Moldovei cu un nou magazin, în Roman

Retailerul SMYK All for Kids deschide pe 1 decembrie primul magazin din Roman, extinzându-și astfel rețeaua națională la 27 de magazine. Cu o suprafață de peste 350 de metri pătrați, acesta este magazinul cu numărul 4 deschis anul acesta și va asigura alte 6 locuri de muncă.

Respectând linia de design prietenos și prețurile accesibile, SMYK All for Kids aduce la Roman conceptul „totul sub un singur acoperiș”, fiind o destinație de shopping esențială pentru părinții cu copii între 0 și 14 ani.

Oferta magazinului include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu, Cool Club, până la articole de puericultură: cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, produse cosmetice etc.

De asemenea, un segment important al ofertei SMYK îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale pentru toate vârstele, atât cele produse sub brand propriu, SMIKI, cât cele aparținând unor mărci globale cunoscute, precum LEGO, Mattel, Habsbro etc.

„Ne bucurăm să ne extindem în zona Moldovei cu acest nou magazin. Magazinul din Roman este al doilea din această regiune a țării, dar și din județul Neamț, după cel deschis la Piatra Neamț în octombrie 2019. Această nouă unitate oferă comunității din Roman șase locuri de muncă și o gamă foarte generoasă de articole pentru copii la un preț accesibil,”, a declarat Sorin Stancu managerul general SMYK All for Kids România.

Magazinul cu numărul 27 este situat în incinta Roman Value Centre, situat pe Strada Mihai Viteazul nr. 3. În perioada 1-6 decembrie, cei care trec pragul SMYK All For Kids Roman se pot bucura de reduceri de până 50% la jucării, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte selectate. Primii 150 de clienți vor primi câte un cadou, dar și cei care se înscriu în programul de fidelitate vor primi premii surpriză. În plus, în perioada 1-4 decembrie magazinul va găzdui activități dedicate copiilor, precum face painting și modelaj baloane.

SMYK All for Kids și-a extins rețeaua cu 4 unități în 2022, iar pentru anul următor are în plan alte noi 5 magazine, ajungând astfel la un total de 32 magazine la nivel național.

 

Despre SMYK All for Kids:
SMYK All for kids este brandul polonez lider, iconic pentru copii, cu o experienţă 45 de ani pe piaţa poloneză. În Polonia SMYK All for kids are un awareness de 82% (sursa: TNS Kantar Polonia *). Rețeaua comercială a SMYK All kids operează 266 magazine proprii, dintre care 227 în Polonia, 27 în România și 12 în Ucraina.
În România, SMYK All for Kids este prezent pe piaţa din România din anul 2009 acoperind astăzi cu cele 27 magazine 19 orașe: București (AFI Cotroceni, ParkLake Shopping Center, MegaMall, Promenada Mall, Colosseum Mall, Militari Shopping Center şi Fashion House Outlet), Constanța (Vivo! Mall, Constanţa Shopping City) Ploiești – AFI, Galați – Shopping City, Timișoara – Shopping City, Deva – Shopping City, Oradea – Prima Shops, Bistriţa – Retail Park B1, Satu Mare- Shopping City, Sibiu – Shopping City şi Promenada Sibiu, Baia Mare – Value Centre, Piatra Neamţ – Shopping City, Târgu Jiu – Shopping City, Târgu Mureş – Shopping City, Târgovişte – Dâmboviţa Mall, Brăila – Brăila Mall, Braşov – Afi Braşov, Craiova-Electroputere Parc, Roman – Roman Value Centre.
SMYK All for kids oferă cea mai largă gamă de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii și alte produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0-14 ani. Unul dintre punctele forte ale lanțului este disponibilitatea tuturor produselor pe care copiii le doresc și au nevoie într-un singur loc, “All for Kids”.
Oferta se bazează pe mărcile proprii “Cool Club” și “Smiki”, care sunt disponibile exclusiv în magazinele SMYK și ale partenerilor de franciză. “Cool Club” este marca în cadrul căreia SMYK oferă îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile sale unice pentru copii, create de echipa sa de designeri in-house. “Smiki” este marca proprie SMYK pentru jucării și accesorii pentru copii. Mărcile proprii SMYK sunt completate de branduri terțe, recunoscute internaţional, cum ar fi Lego, Hasbro și Mattel.
Produsele branduri proprii şi cele ale altor producători se comercializează în Polonia prin platforma online de e-commerce și aplicația mobilă ale grupului SMYK, care împreună cu rețeaua de magazine şi oferta de servicii “click & collect” (livrare gratuită în magazinele SMYK), oferă clienţilor săi o experienţă omni-channel integrată. Un alt canal de vânzări este reţeaua de magazine în franciză, cu un total de 171 de unităţi în 17 țări (la 31 ianuarie 2019).
* pe baza unui sondaj de 1.527 de persoane din Polonia, realizat în orașe cu o populație de peste 75.000 de persoane care au cumpărat cel puțin un articol pentru copii în ultimele trei luni, excluzând Allegro.
Mai multe detalii despre SMYK All for Kids găsiți pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/smykro sau pe www.smyk.ro.
Pentru informații și detalii:
Lavinia.pavel@whitepr.ro
Tel: 0724282323

ARTICOLE SIMILARE

Nestle România integrează produsele Solgar în portofoliu

Nestlé Romania a anunțat că a reușit în timp record să integreze brandul SOLGAR®, lider pe piața mondială a suplimentelor alimentare, în mai puțin...

SMYK All for Kids își extinde rețeaua de magazine în România, inaugurând al 28 lea magazin pe piața locală

Compania poloneză SMYK All for Kids, unul dintre cei mai mari retaileri din segmentul de jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru copii, își extinde...

Art&Craft propune o viziune modernă și unică a României, prin noua colecție Happy Traveller de suveniruri cu specific regional

Art&Craft Design, companie lider de piață pe segmentul de cadouri și suveniruri românești, estimează un impact procentual de aproximativ 3% din vânzări în anul...

Homplex, producătorul primului termostat smart din România, estimează venituri 41 milioane lei, în 2023

Homplex, companie antreprenorială românească, specializată în furnizarea de soluții inovatoare pentru creșterea siguranței, confortului și eficienței energetice în mediul rezidențial și industrial, estimează că...

Până pe 31 mai, o nouă ediție a campaniei ”Rade un premiu”: MAMBricolaj își așteaptă clienții pasionați de DIY și accesorii cu peste 5.000...

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), își recompensează, luna...

PRIMARK VA DESCHIDE AL DOILEA MAGAZIN ÎN AFI COTROCENI PE 20 IUNIE

 Primark, retailerul internațional de modă, a anunțat data deschiderii celui de-al doilea magazin din România. Mult-așteptatul magazin, situat în AFI Cotroceni, București, se va...

Primark lansează prima sa colecție circulară

Primark lansează prima sa gamă de produse concepute și realizate în așa fel încât să poată fi revalorificate sau reciclate. De la jumătatea lunii...

MAMBricolaj Morarilor aniversează 12 ani de la deschidere. Clienții primesc discount de 12% la 12 produse de top aflate în portofoliul rețelei

Cu ocazia aniversării a 12 ani de la deschidere, MAMBricolaj Morarilor oferă clienților, până pe data de 20 aprilie, discount de 12% la 12...

Promenada Mall, Mega Mall si Vulcan Value Center isi asteapta clientii cu surprize si premii de Paste

Luna aceasta, centrele comerciale Promenada Mall, Mega Mall și Vulcan Value Center le oferă surprize și premii clienților care vin la shopping să se...

Skechers, The Comfort Technology Company™, lansează noua sa tehnologie inovatoare: Slip-ins pentru copii

Skechers, producătorul internațional de încălțăminte, anunță lansarea noilor modele Skechers Hands Free Slip-ins pentru copii, disponibile atât pentru fete, cât și pentru băieți. Cu...

Cea de-a șasea ediție a Green Tech & Film Festival, între 29 martie – 7 aprilie, la Promenada Mall

Primăvara aceasta, Promenada Mall este gazda celei de-a șasea ediții a Green Tech & Film Festival, care se va desfășura între 29 martie și...

8 Martie la Muzeul Antipa

Cu ocazia zilei de 8 Martie, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” oferă tuturor doamnelor și domnișoarelor intrarea gratuită pentru expoziția permanentă! Vă invităm...

Irina Rimes devine ambasador AVON și prezintă Hydramatic, primul ruj mat din lume cu nucleu hidratant

AVON  anunță, în premieră, parteneriatul cu Irina Rimes, una dintre cele mai populare artiste din România. Irina s-a remarcat pe piața din România odată...

Cadourile românești generează, în acest an, vânzări duble pentru Art&Craft, față de 2022

Art&Craft Design, companie lider de piață pe segmentul de cadouri și suveniruri românești, estimează o dublare a volumului comenzilor pentru mărțișoare și cadouri simbolice...

Târgul de Turism al României de la ROMEXPO, primul pas cu super reduceri spre experiențe de neuitat în destinații de vis

Târgul de Turism al României de la ROMEXPO este în plină desfășurare la ROMEXPO și își așteaptă vizitatorii cu oferte dintre cele mai variate...

Târg de Mărțișor Învie Tradiția 27 februarie – 1 martie

În perioada 27 februarie - 1 martie 2023, Învie Tradiția va organiza, ca în fiecare an, un târg de mărțișor, cu sute de modele...

Muzeul Național al Țăranului Român vă așteaptă în perioada 25 februarie – 1 martie 2023 la TÂRGUL MĂRȚIȘORULUI

Șnur alb și roșu de mătase, lânică și bumbac, hârtie de ziar, semințe, fetru, ceramică, podoabe, lut, rotițe de ceas, metal, taste de computer,...

MAMBricolaj lansează, în premieră, programul „Rabla” pentru produse de bricolaj și accesorii de mobilier uzate

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), lansează, în 20...

MAMBricolaj invită pasionații de bricolaj și DIY la ”Școala de Mobilă”

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), lansează din 26...

FABERLAND, un festival alternativ de Crăciun, se deschide la Timișoara

Timișorenii sunt invitați de vineri, începând cu ora 16.00, la Festivalul alternativ de Crăciun FABERLAND, unde vor găsi produse realizate de creativi și artizani...

Copii și părinți sunt invitați la întâlniri cu Moș Crăciun și ateliere de decorațiuni festive

Crăciunul este la o… dorință distanță, dar Moșul deja a ajuns și și-a stabilit cartierul general la Sun Plaza. Între 9 și 11 decembrie...

În ajun de Moș Nicolae, Gașca Zurli lansează un nou cântec de Crăciun – ,,Colindăm”

În ajun de Moș Nicolae, cea mai iubită trupă pentru copii lansează un nou cântec de Crăciun - ,,Colindăm". Este cea mai frumoasă perioadă din...

Nestlé lansează pralinele After Eight The Collection – o cutie de colecție  

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează pralinele de ciocolată After Eight într-o nouă cutie de colecție.  Cutia...

Vodafone EasyTech propune de Sărbători, tehnologie pentru toți cei dragi

Vodafone anunță că oferta de Crăciun a devenit de marți disponibilă pe www.vodafone.ro/easytech și în magazinele fizice și cuprinde toate gamele de produse reunite...

Sărbătorile vin la Promenada Mall cu evenimente dedicate copiilor, distracție la patinoar și ajutor în pregătirea cadourilor

Promenada Mall anunță că sărbătorile vin cu o mulțime de surprize pentru clienții centrului comercial. Sub conceptul „Cadourile se simt. De sărbători, emoțiile ne...

Târgul de Crăciun Învie Tradiția, 5 – 20 Decembrie 2022, 10:00 – 17:00

În perioada 5 - 20 Decembrie 2022, între orele 10:00 – 17:00, locația Învie Tradiția din Str. Mihai Eminescu nr. 142, sector 2, București,...

„Vești bune pentru finanțele tale”, o campaie susținută de ING, în sprijinul programului gratuit de sănătate financiară Banometru

ING Bank România anunță lansarea campaniei „Vești bune pentru finanțele tale” pentru a sprijini tot mai mulți români să beneficieze de soluțiile oferite de...

Divizia online a MAMBricolaj, salt spectaculos în vânzări, față de anul 2021

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), a încheiat primele...

ING Bank și Fitbit lansează o campanie prin care încurajează românii să facă mai multă mișcare

ING Bank și Fitbit, parte din Google, încurajează românii să facă mai multă mișcare prin campania „Pași către un stil de viață mai activ”,...

Ultimele stiri

Cele mai citite