Nestlé România lansează Pădurea de Miere, reunind toate proiectele și programele de împădurire și biodiversitate din România, și plantează, în parteneriat cu Asociația Mai Mult Verde, 20.000 de puieți de salcâm în Comuna Mârșa din județul Giurgiu. Realizată sub umbrela pilonului de sustenabilitate “Nestlé for a Waste Free World”, acțiunea de împădurire vine în completarea acțiunilor de ecologizare din 2019, plantarea de puieți de salcâm și de molid din 2020 și 2021. Puieții de salcâm vor fi plantați pe 4 hectare, iar aceștia vor aduce polenizatori în zonă și vor ajuta la prevenirea degradării solului.

Ambiția companiei în direcția dezvoltării durabile este ca la nivel global să atingă zero emisii nete până în 2050, prin tranziția la energie regenerabilă în proporție de 100%, prin dezvoltarea de ambalaje alternative, prin inovarea în rețete și, nu în ultimul rând, prin implicarea concretă în activități care să ducă la creșterea gradului de biodiversitate și reducerea cantității de CO2 prin plantări de copaci. Nestlé și-a luat angajamentul să planteze la nivel global 20 de milioane de copaci pe an.

Biodiversitatea și sănătatea reprezintă arii prioritare pentru Nestlé și, de aceea, mă bucură enorm lansarea proiectului Pădurea de Miere. Prin acesta aducem laolaltă toate proiectele noastre de împădurire, campaniile de educare și conștientizare în școli și către publicul larg, inițiativele de mapare și promovare a biodiversității din România. Credem cu tărie în rolul albinelor în ecosistemul local și ne concentrăm eforturile pentru ajutarea acestora, susținerea comunităților locale de apicultori, contribuind în același timp la refacerea solurilor și zonelor degradate. În România am plantat 55.000 de puieți în perioada 2019-2021 alături de Parcul Național Cozia, iar anul acesta plantăm 20.000 de salcâmi cu ajutorul Asociației Mai Mult Verde”, spune Irina SIMINENCO, Corporate Affairs Manager Nestlé România. 

La acțiunea de la Mârșa au participat 200 de persoane, angajați și parteneri Nestlé, precum și voluntari Mai Mult Verde, care au răspuns pozitiv apelului de a planta împreună pentru o Românie mai curată și mai verde.

Prin intermediul acestei plantări, Nestlé România finalizează și Campania „Un viitor mai verde”, derulată la nivel național în perioada 12 mai – 30 iunie, care își propunea la acea dată să ofere consumatorilor, pe lângă produse cu tradiție, ocazia de a câștiga premii sustenabile, care fac bine societății, dar mai ales mediului înconjurător. Pentru fiecare înscriere în campania promoțională, Nestlé plantează acum câte un puiet de salcâm în Pădurea de Miere.

Nestlé abordează problema emisiilor de CO2, în toate comunitățile în care operează peste tot în lume, și își bazează strategia de dezvoltare durabilă pe mai multe acțiuni concrete, cum ar fi: folosirea de ingrediente din surse sustenabile, inovații în ambalaje, un impact mai mic asupra mediului prin schimbarea flotei auto, trecerea la branduri neutre din punct de vedere al emisiei de carbon, transformarea portofoliului de produse, utilizarea energiei din surse regenerabile în procesul de producție, reducerea cantității de dioxid de carbon din atmosferă și, nu în ultimul rând, campanii de awareness.

Mai multe despre planul Nestlé pe: https://www.nestle.ro/sites/g/files/pydnoa501/files/filefield_paths/Nestle%20Zero%20Roadmap.pdf

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Nestlé for Healthier Kids       

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația Prais.

 Nestlé needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor, în Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI). Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.