marți, martie 21, 2023
Acasă*Pentru a răspunde nevoilor consumatorilor români, Nestlé îmbunătățește portofoliul JOE prin adaptarea...

Pentru a răspunde nevoilor consumatorilor români, Nestlé îmbunătățește portofoliul JOE prin adaptarea rețetelor și comunicarea responsabilă pe ambalaje

 Piața de napolitane este în continuă creștere atât în volum, cât și în valoare. Este o piață foarte dinamică, cu mulți jucători. Napolitanele cu cacao sunt produsul preferat al românilor din această categorie, fiind cea mai des întâlnită aromă. De asemenea, în topul aromelor preferate se mai află alunele de pădure, lămâia și vanilia. Preocuparea pentru mediu, în cazul acesta responsabilitatea față de sursa materiei prime, devine un interes la nivel global. Relaxarea restricțiilor pandemiei și reluarea mobilității aduc modificări în compartamentul consumatorilor: formatul de impuls a crescut de la începutul anului cel mai mult versus anul 2021. În acest sens, Nestlé anunță că a îmbunătățit portofoliul JOE, prin adaptarea rețetelor și prin schimbări ale ambalajelor.

Profilul consumatorului de napolitane

În ultimii ani, s-a observat o educare a gusturilor consumatorilor români, care sunt în continuă căutare de produse inovatoare. Totodată, oamenii acordă o atenție din ce în ce mai mare consumului echilibrat și sustenabilității ingredientelor din care sunt produse napolitanele.

JOE inovează și îmbunătățește constant rețetele pentru a întâmpina nevoile consumatorilor și pentru a le oferi produse de cea mai înaltă calitate. JOE continuă angajamentul Nestlé de a folosi 100% cacao din surse sustenabile. Încă de la începutul acestui an, JOE și-a adaptat rețetele pentru a susține această promisiune în fața consumatorilor. Pe ambalajele de JOE Mini, JOE Zi Bună, JOE Dreams, JOE Original Bar și JOE Noir Bar se pot regăsi deja simbolurile Rainforrest Alliance și Cocoa Plan. În prezent, pe 34% din portofoliu comunicăm mesajul 100% cacao din surse sustenabile. De asemenea, ne mândrim cu faptul că JOE a introdus pentru prima dată pe piața din România foia de napolitană neagră prin lansarea gamei JOE Noir, spune Andreea State, Group Brand Manager Confectionery, Nestlé România.

Nestlé comercializează o gamă variată de napolitane JOE, pentru toate nevoile și gusturile: napolitane pentru consum individual, pungi și formate de peste 100g cu diferite arome și structuri (acoperite și neacoperite) care pot fi servite împreună cu familia și prietenii. Pentru a susține dezvoltarea pieței și a satisface nevoia de inovație în categorie, în luna iulie JOE a relansat 3 game: JOE Zi Bună, JOE Noir Bar și JOE Original Bar.

JOE își propune să ducă mai departe creșterea în segmentul de sharing prin îmbunătățirea portofoliului de napolitane tip flowpack (formate de peste 100g). Întreaga gamă JOE Zi Bună a fost renovată cu scopul de a menține activ interesul consumatorilor în segmentul de flowpack. Nestlé a îmbunătățit rețetele, încurajând astfel un consum mai echilibrat, a modificat ambalajul din dorința de a reduce cantitatea de material plastic utilizat și a modificat designul produsului pentru a fi mai atractiv pentru consumatorii români.

Nestlé susține categoria de napolitane de impuls și asigură inovația așteptată de consumatori. JOE renovează gama JOE Original din punct de vedere rețetă, formă și design și lansează JOE Original Bar. Prin formatul de baton, JOE dorește să maximizeze experiența consumatorului pentru a fi și mai intensă. Din gamă fac parte două produse: Cacao și Alune de pădure, napolitane crocante cu cremă de cacao sau alune de pădure, acoperite parțial cu ciocolată neagră.

JOE Noir Bar are o rețetă și un format nou. Prin formatul de baton, napolitanele crocante JOE cu cremă de lapte sau cacao și cu foaie de napolitană neagră oferă consumatorilor o experiență intensă a gustului irezistibil de cacao.

Nestlé Cocoa Plan

Nestlé a lansat Cocoa Plan în anul 2009. În 2020, Nestlé anunța că până în anul 2025, 100% din cacaua folosită de divizia de Dulciuri (aproximativ 430.000 de tone pe an) va fi din surse sustenabile. Datorită Nestlé Cocoa Plan, în anul 2021, 152.000 de familii de fermieri și 159.000 de copii și-au îmbunătățit activitatea și viața, iar 198.000 de tone de cacao au provenit din surse sustenabile. Comunitățile de fermieri se confruntă cu provocări imense, inclusiv sărăcia rurală pe scară largă, creșterea riscurilor climatice și lipsa accesului la servicii financiare și la infrastructura de bază, cum ar fi apa, asistența medicală și educația. Acești factori complecși contribuie la riscul muncii copiilor în fermele familiale. Tocmai de aceea, la începutul acestui an, Nestlé a lansat un program de accelerare a veniturilor, care își propune să îmbunătățească mijloacele de subzistență ale familiilor de fermieri de cacao, promovând în același timp practicile agricole regenerative și egalitatea de gen. Un stimulent în numerar va fi plătit direct gospodăriilor care cultivă cacao pentru anumite activități, cum ar fi înscrierea copiilor la școală. Noul plan Nestlé sprijină, de asemenea, activitatea companiei de a-și transforma aprovizionarea globală cu cacao pentru a obține trasabilitate completă și segregare în cazul produselor sale din cacao.

Pe măsură ce Nestlé continuă să își extindă eforturile de sustenabilitate în producția de cacao, compania intenționează să investească un total de 1,3 miliarde CHF până în 2030, triplarea investiției sale anuale actuale.

Despre Nestlé

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Nestlé for Healthier Kids        

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

ARTICOLE SIMILARE

8 Martie la Muzeul Antipa

Cu ocazia zilei de 8 Martie, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” oferă tuturor doamnelor și domnișoarelor intrarea gratuită pentru expoziția permanentă! Vă invităm...

Numărul bibliotecilor școlare a scăzut cu 500, în ultimii doi ani. Accesul la bibliotecă, încă inegal

În ultimii doi ani, numărul bibliotecilor școlare a scăzut constant, de la 6.545 în 2019, la 6.050 în 2022, în vreme ce numărul copiilor...

Irina Rimes devine ambasador AVON și prezintă Hydramatic, primul ruj mat din lume cu nucleu hidratant

AVON  anunță, în premieră, parteneriatul cu Irina Rimes, una dintre cele mai populare artiste din România. Irina s-a remarcat pe piața din România odată...

Cadourile românești generează, în acest an, vânzări duble pentru Art&Craft, față de 2022

Art&Craft Design, companie lider de piață pe segmentul de cadouri și suveniruri românești, estimează o dublare a volumului comenzilor pentru mărțișoare și cadouri simbolice...

Târgul de Turism al României de la ROMEXPO, primul pas cu super reduceri spre experiențe de neuitat în destinații de vis

Târgul de Turism al României de la ROMEXPO este în plină desfășurare la ROMEXPO și își așteaptă vizitatorii cu oferte dintre cele mai variate...

S-a lansat platforma de resurse educaţionale pentru „Săptămâna Verde”

Elevii și cadrele didactice au acum la dispoziție o platformă de resurse educaționale, Saptamanaverde.edu.ro, lansată, vineri, de Ministerul Educației și Ministerul Apelor și Pădurilor,...

Programul pentru şcoli al României pentru perioada 2023-2029 a fost pus în dezbatere publică

Ajutorul financiar din partea Uniunii Europene pentru distribuirea fructelor, legumelor şi laptelui în şcoli, în perioada 1 august 2023 - 31 iulie 2029, se...

Știai că îți poți dărui cadoul de 1 și 8 Martie pentru o cauză socială pe Galantom.ro?

Platforma de fundraising Galantom.ro lansează campania de Mărțișor, prin care doamnelor și domnișoarelor își pot dărui cadourile de 1 Martie sau 8 Martie către...

La fiecare două minute, o femeie moare din cauza sarcinii sau a nașterii, potrivit agențiilor ONU

La fiecare două minute, o femeie moare în timpul sarcinii sau al nașterii, potrivit ultimelor estimări prezentate astăzi într-un raport de către agențiile ONU. Raportul...

Calendarul înscrierii în învăţământul primar 2023-2024 a fost trimis la Monitorul Oficial

Ordinul ministrului Educaţiei privind aprobarea calendarului înscrierii în învăţământul primar pentru anul şcolar 2023-2024 a fost trimis spre publicare în Monitorul Oficial, anunță Ministerul...

Târg de Mărțișor Învie Tradiția 27 februarie – 1 martie

În perioada 27 februarie - 1 martie 2023, Învie Tradiția va organiza, ca în fiecare an, un târg de mărțișor, cu sute de modele...

Luna iubirii, sărbătorită cu premieră la OCC

Pentru a facilita accesul cât mai multor spectatori la cea mai recentă producție a Operei Comice pentru Copii, conducerea instituției a decis prelungirea ofertei...

Ministerul Educației prezintă lista celor 39 de clădiri cu destinația de învățământ care au risc seismic

Ministerul Educației a anunțat că în urma reactualizării datelor din Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR), de către conducerile unităților de învățământ,...

ANCHETĂ: Patru din cinci sesizări având ca obiect infracțiuni împotriva libertății și integrității sexuale comise asupra minorilor s-au soluționat cu clasarea faptelor sau cu...

Patru din cinci sesizări având ca obiect infracțiuni împotriva libertății și integrității sexuale comise asupra minorilor s-au soluționat cu clasarea faptelor sau cu renunțarea...

Putem crește o nouă generație de fete în tech? „Începând cu 7-10 ani fetele își pot pierde interesul în științele exacte, dar motivele nu...

11 februarie a marcat ziua femeilor și fetelor în știință, o zi care a apărut pentru a încuraja meritele și participarea în știință și...

Studiu DENT ESTET privind sănătatea dentară la copii: „Aproape jumătate dintre părinți își duc copilul la dentist pentru o igienizare mai rar de o...

Datele unui studiu realizat de DENT ESTET în colaborare cu Reveal Marketing Research cu privire la comportamentele românilor legate de sănătatea dentară a copiilor...

Muzeul Național al Țăranului Român vă așteaptă în perioada 25 februarie – 1 martie 2023 la TÂRGUL MĂRȚIȘORULUI

Șnur alb și roșu de mătase, lânică și bumbac, hârtie de ziar, semințe, fetru, ceramică, podoabe, lut, rotițe de ceas, metal, taste de computer,...

„moving [m]others”, un spectacol despre EMOŢIA MATERNITĂŢII pe 1 şi 8 martie la ARCUB

Pe 1 şi 8 martie 2023, de la ora 18.30, ARCUB prezintă la Sala Mare instalaţia performativă despre maternitate „moving others”, organizat de Centrul...

Atelier creativ pentru copii de Mărțișor: „Mărțișug cu meșteșug”, la Palatul Suțu

Muzeul Municipiului București vă invită miercuri, 1 martie 2023, ora 15.30, la atelierul pentru copii „Mărțișug cu meșteșug". Întâlnirea va avea loc la Palatul...

De Ziua internațională a copilului bolnav de cancer, MedLife lansează primul program gratuit de testare genetică pentru copiii recent diagnosticați cu cancer, în vederea...

În România, aproximativ 400 de copii și adolescenți sunt diagnosticați anual cu o formă de cancer, cele mai frecvente fiind leucemiile, urmate de limfoame,...

„SHAME – European Stories”, expoziția care oferă o voce victimelor abuzului trăit în copilărie

Expoziția de fotografie „SHAME - European Stories” a fost inaugurată pe 15 februarie în stația de metrou Piața Unirii 1 din București. Organizată de...

Structura anului școlar 2023-2024, avizată în cadrul Comisiei de Dialog Social

Proiectul de Ordin al ministrului Educației privind structura anului școlar 2023-2024, în forma pusă în consultare publică, a fost avizat marți în cadrul...

15 februarie: Ziua Națională a Lecturii. Ministrul Educației îndeamnă cadrele didactice să organizeze activități de promovare a lecturii

Cu prilejul Zilei Naționale a Lecturii, ministrul Educației, Ligia Deca, invită cadrele didactice să organizeze activități de promovare a lecturii în școlile în care își desfășoară activitatea. „Pentru...

MAMBricolaj lansează, în premieră, programul „Rabla” pentru produse de bricolaj și accesorii de mobilier uzate

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), lansează, în 20...

Școala de duminică, o nouă sesiune de cursuri, la UNATC

Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L.Caragiale" București începe o nouă sesiune de cursuri deschise publicului larg. Indiferent de vârstă sau pregătire, programul UNATC...

Ministerul Educației anunță repartizarea celor 1.200 de posturi de consilieri școlari

Ministerul Educației anunță repartizarea la nivel național a celor 1.200 de noi posturi de consilieri școlari aprobate în decembrie 2022. Ordinul prin care au...

Începe Carnavalul la Opera Comică pentru Copii

În acest weekend are loc evenimentul „Noaptea Carnavalului”, în exclusivitate la Opera Comică pentru Copii. Personajele din spectacolele OCC, cu măști și costume impresionante,...

Compartiment pentru copiii cu autism, la Spitalul de Pediatrie „Sfânta Maria” din Iași

La Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii "Sfânta Maria" Iaşi va fi înfiinţat un compartiment adresat copiilor cu patologie din spectrul autist, a anunțat...

Ce vor elevii de la universitatea ideală? Mai multă tehnologie și o programă adaptată la nevoile și realitățile din prezent: liceeni și-au spus dorințele...

Mai multă tehnologie pentru a facilita învățarea, o programă adaptată la nevoile și pasiunile elevilor, teme practice, încurajarea dezvoltării personale și abordarea unor probleme...

MAMBricolaj invită pasionații de bricolaj și DIY la ”Școala de Mobilă”

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), lansează din 26...

Ultimele stiri

Cele mai citite