duminică, decembrie 4, 2022
Acasă*Pentru a răspunde nevoilor consumatorilor români, Nestlé îmbunătățește portofoliul JOE prin adaptarea...

Pentru a răspunde nevoilor consumatorilor români, Nestlé îmbunătățește portofoliul JOE prin adaptarea rețetelor și comunicarea responsabilă pe ambalaje

 Piața de napolitane este în continuă creștere atât în volum, cât și în valoare. Este o piață foarte dinamică, cu mulți jucători. Napolitanele cu cacao sunt produsul preferat al românilor din această categorie, fiind cea mai des întâlnită aromă. De asemenea, în topul aromelor preferate se mai află alunele de pădure, lămâia și vanilia. Preocuparea pentru mediu, în cazul acesta responsabilitatea față de sursa materiei prime, devine un interes la nivel global. Relaxarea restricțiilor pandemiei și reluarea mobilității aduc modificări în compartamentul consumatorilor: formatul de impuls a crescut de la începutul anului cel mai mult versus anul 2021. În acest sens, Nestlé anunță că a îmbunătățit portofoliul JOE, prin adaptarea rețetelor și prin schimbări ale ambalajelor.

Profilul consumatorului de napolitane

În ultimii ani, s-a observat o educare a gusturilor consumatorilor români, care sunt în continuă căutare de produse inovatoare. Totodată, oamenii acordă o atenție din ce în ce mai mare consumului echilibrat și sustenabilității ingredientelor din care sunt produse napolitanele.

JOE inovează și îmbunătățește constant rețetele pentru a întâmpina nevoile consumatorilor și pentru a le oferi produse de cea mai înaltă calitate. JOE continuă angajamentul Nestlé de a folosi 100% cacao din surse sustenabile. Încă de la începutul acestui an, JOE și-a adaptat rețetele pentru a susține această promisiune în fața consumatorilor. Pe ambalajele de JOE Mini, JOE Zi Bună, JOE Dreams, JOE Original Bar și JOE Noir Bar se pot regăsi deja simbolurile Rainforrest Alliance și Cocoa Plan. În prezent, pe 34% din portofoliu comunicăm mesajul 100% cacao din surse sustenabile. De asemenea, ne mândrim cu faptul că JOE a introdus pentru prima dată pe piața din România foia de napolitană neagră prin lansarea gamei JOE Noir, spune Andreea State, Group Brand Manager Confectionery, Nestlé România.

Nestlé comercializează o gamă variată de napolitane JOE, pentru toate nevoile și gusturile: napolitane pentru consum individual, pungi și formate de peste 100g cu diferite arome și structuri (acoperite și neacoperite) care pot fi servite împreună cu familia și prietenii. Pentru a susține dezvoltarea pieței și a satisface nevoia de inovație în categorie, în luna iulie JOE a relansat 3 game: JOE Zi Bună, JOE Noir Bar și JOE Original Bar.

JOE își propune să ducă mai departe creșterea în segmentul de sharing prin îmbunătățirea portofoliului de napolitane tip flowpack (formate de peste 100g). Întreaga gamă JOE Zi Bună a fost renovată cu scopul de a menține activ interesul consumatorilor în segmentul de flowpack. Nestlé a îmbunătățit rețetele, încurajând astfel un consum mai echilibrat, a modificat ambalajul din dorința de a reduce cantitatea de material plastic utilizat și a modificat designul produsului pentru a fi mai atractiv pentru consumatorii români.

Nestlé susține categoria de napolitane de impuls și asigură inovația așteptată de consumatori. JOE renovează gama JOE Original din punct de vedere rețetă, formă și design și lansează JOE Original Bar. Prin formatul de baton, JOE dorește să maximizeze experiența consumatorului pentru a fi și mai intensă. Din gamă fac parte două produse: Cacao și Alune de pădure, napolitane crocante cu cremă de cacao sau alune de pădure, acoperite parțial cu ciocolată neagră.

JOE Noir Bar are o rețetă și un format nou. Prin formatul de baton, napolitanele crocante JOE cu cremă de lapte sau cacao și cu foaie de napolitană neagră oferă consumatorilor o experiență intensă a gustului irezistibil de cacao.

Nestlé Cocoa Plan

Nestlé a lansat Cocoa Plan în anul 2009. În 2020, Nestlé anunța că până în anul 2025, 100% din cacaua folosită de divizia de Dulciuri (aproximativ 430.000 de tone pe an) va fi din surse sustenabile. Datorită Nestlé Cocoa Plan, în anul 2021, 152.000 de familii de fermieri și 159.000 de copii și-au îmbunătățit activitatea și viața, iar 198.000 de tone de cacao au provenit din surse sustenabile. Comunitățile de fermieri se confruntă cu provocări imense, inclusiv sărăcia rurală pe scară largă, creșterea riscurilor climatice și lipsa accesului la servicii financiare și la infrastructura de bază, cum ar fi apa, asistența medicală și educația. Acești factori complecși contribuie la riscul muncii copiilor în fermele familiale. Tocmai de aceea, la începutul acestui an, Nestlé a lansat un program de accelerare a veniturilor, care își propune să îmbunătățească mijloacele de subzistență ale familiilor de fermieri de cacao, promovând în același timp practicile agricole regenerative și egalitatea de gen. Un stimulent în numerar va fi plătit direct gospodăriilor care cultivă cacao pentru anumite activități, cum ar fi înscrierea copiilor la școală. Noul plan Nestlé sprijină, de asemenea, activitatea companiei de a-și transforma aprovizionarea globală cu cacao pentru a obține trasabilitate completă și segregare în cazul produselor sale din cacao.

Pe măsură ce Nestlé continuă să își extindă eforturile de sustenabilitate în producția de cacao, compania intenționează să investească un total de 1,3 miliarde CHF până în 2030, triplarea investiției sale anuale actuale.

Despre Nestlé

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Nestlé for Healthier Kids        

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

ARTICOLE SIMILARE

Programul special de vizitare al Muzeului Antipa în perioada 30 noiembrie – 4 decembrie 2022

În perioada 30 noiembrie - 4 decembrie 2022, Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” este deschis și are următorul program de vizitare: Miercuri, Joi...

Comorile regalității la Art Safari. Exponate tezaur de la Muzeul Național Cotroceni, în vizită la Palatul Dacia-România!

Art Safari și Muzeul Național Cotroceni anunță un schimb de exponate, care debutează de Ziua Națională, pe 1 Decembrie, și se încheie pe...

Târgul Național de Știință CODE Kids 2022 este deschis pe 19 noiembrie tuturor bucureștenilor pasionați de știință și tehnologie

O nouă ediție a Târgului Național de Știință CODE Kids 2022 are loc sâmbătă, 19 noiembrie, începând cu ora 11.00, la NOD Makerspace (Splaiul...

Divizia online a MAMBricolaj, salt spectaculos în vânzări, față de anul 2021

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), a încheiat primele...

Sumă forfetară pentru asigurarea transportului elevilor navetiști, aprobată prin ordonanță de urgență

Guvernul a adoptat, joi, Ordonanța de Urgență pentru modificarea și completarea Legii educației naționale nr. 1/2011, prin care se propune introducerea unei sume forfetare...

ING Bank și Fitbit lansează o campanie prin care încurajează românii să facă mai multă mișcare

ING Bank și Fitbit, parte din Google, încurajează românii să facă mai multă mișcare prin campania „Pași către un stil de viață mai activ”,...

Există viață și speranță și pentru copiii născuți prematur

Anual, în România, se nasc prematur în jur de 20.000 de copii, arată statisticile INS. E cazul a unu din zece nou-născuți. O naștere...

Cauza copiilor ucraineni, pe agenda Festivalului Brazilor de Craciun. Peste 760.000 euro, stransi anul trecut

Ajuns la cea de-a 22-a ediție,  Festivalul Brazilor de Crăciun va pleda pentru accesul la educație al copiilor vulnerabili, atât din cauze socio-economice, cât...

Specialiștii recomandă consumul a cel puțin 48 de grame de cereale integrale zilnic, cu toate acestea românii le consumă doar de 2 sau 3...

Se estimează că dietele sărace în cereale integrale sunt responsabile pentru trei milioane de decese în fiecare an. Cele mai multe dintre aceste decese...

Libris și Salvați Copiii duc cărțile mai aproape de 33.116 de elevi cu acces limitat la lectură

Peste 11.000 de volume vor fi donate în a patra ediție a proiectului CarteTeca celor 53 de biblioteci câștigătoare Libris donează pentru al patrulea an...

Corul Madrigal, în 19 și 20 decembrie „Pe drumul Crăciunului”, la București

Pe 19 și 20 decembrie, de la ora 19:00, Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin”, dirijat de Anna Ungureanu va susține Spectacolul...

GHIZUNARIU, la Muzeul Naţional al Ţăranului Român, Sala Noua Galerie

Muzeul Naţional al Ţăranului Român vă aşteaptă miercuri, 23 noiembrie 2022, de la ora 19.00, la Sala Noua Galerie, la expoziţia Ghizunariu. Cobzarii din mediul...

50 din cele 350 apartamente ce vor fi construite de Atria Urban Resort în Faza III, precontractate în primele 24 de ore de la...

Atria Urban Resort, complex rezidențial dezvoltat în sectorul 1, în zona de nord-vest a Capitalei, de Cityring Development, în parteneriat cu EVERGENT Investments, companie...

Prima întâlnire de lucru în contextul derulării campaniei „Nu sunteți singuri. Împreună oprim violența din școli”

Ministerul Educației anunță că, luni, a avut loc la sediul instituției prima sesiune de lucru organizată în contextul campaniei „Nu sunteți singuri. Împreună oprim...

CJI și UNICEF invită toți profesorii și elevii să participe la cea mai mare lecție de educație media din România

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) și UNICEF invită profesorii, învățătorii și elevii să participe la „Cea mai mare lecție din România: Cum deosebim faptele...

Nestlé România lansează Pădurea de Miere și plantează împreună cu Asociația Mai Mult Verde 20.000 de puieți de salcâm în județul Giurgiu

Nestlé România lansează Pădurea de Miere, reunind toate proiectele și programele de împădurire și biodiversitate din România, și plantează, în parteneriat cu Asociația Mai...

A început cea de-a III-a ediție a concursului pentru elevi Școala Banilor Bine-Crescuți, desfășurată pe platforma Școala de Bani

BCR a lansat cea de-a III-a ediție a concursului online Școala Banilor Bine-Crescuți. În cadrul competiției, elevi din toate școlile din țară își pot...

MTV anunță noi artiști care vor urca pe scena “MTV EMAs” 2022, dar și către cine va merge premiul “MTV EMA Generation Change”

MTV completează lista vedetelor care vor urca pe scena "MTV EMAs" 2022, cu nume noi precum Tate McRae și Armani White. Legendara trupă Gorillaz...

Rolul tehnologiei și al competențelor digitale în dezvoltarea copiilor

Pe ultimul loc în Europa la educație digitală, alături de Bulgaria. Conform unui studiu Eurostat din 2021, aici se clasează România în ceea ce...

De Black Friday, SAGA Festival pune în vânzare biletul de 1 milion de dolari

Cele mai mari reduceri din an sunt chiar după colț, iar SAGA vine cu surprize pentru fanii festivalului. Cel mai mic preț pentru biletele GA...

Start pentru cea mai mare licitație caritabilă din România

Startul celei de-a doua ediții a Licitației de Fapte Bune a fost dat, joi, în cadrul conferinței de presă organizată la Palatul Cesianu-Racoviță în...

Musicalul „Peter Pan”, doar în acest weekend la OCC

Musicalul „Peter Pan”, în regia Antoanetei Cojocaru, unul dintre cele mai iubite spectacole, se reîntoarce la Opera Comică pentru Copii! În perioada 11-13 noiembrie...

Măsuri importante pentru asigurarea tratamentului persoanelor cu tulburări din spectrul autist

La propunerea Ministerului Sănătății, Guvernul României a aprobat miercuri, proiectul de Ordonanță de urgenţă pentru modificarea și completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în...

„Portret de familie”. Atelier interactiv pentru copii la Palatul Suțu

Muzeul Municipiului București îi invită pe cei mici la atelierul interactiv „Portret de familie” care se va desfășura în expoziția „Familia, Credința și Căminul...

39% dintre adulți nu știu cum să se deconecteze, conform studiului LEGO® Play Well

Grupul LEGO a publicat rezultatele studiului semestrial The LEGO® Play Well Study, cercetare de amploare care își propune să arate cât mai clar de...

Cea mai mare întrecere la fotbal pentru elevii din România este din nou gata să descopere campioni. ONSȘ Fotbal – Cupa Tymbark Junior. Fluier...

La 1 octombrie s-a dat startul înscrierilor în cea mai importantă competiție de fotbal pentru elevii din România ONSȘ Fotbal - Cupa Tymbark Junior....

Școala Încrederii lansează campania de donații prin SMS pentru schimbarea modului în care se face educație în școlile de stat

Școala Încrederii, program care își propune să transforme modul în care se face educație în școlile și grădinițele de stat, prin crearea unui mediu...

MedLife continuă proiectul Caravana cu Sănătate și sprijină comunitățile vulnerabile din sudul țării

MedLife continuă proiectul Caravana cu Sănătate și sprijină comunitățile vulnerabile din sudul țării, oferind gratuit, servicii medicale prin intermediul Unității Mobile. În perioada 23 –...

Zece medalii, palmaresul elevilor români la prima ediție a Olimpiadei Internaționale de Astronomie și Științele Spațiului pentru Juniori (OIASSJ 2022)

România a fost gazda primei ediții a Olimpiadei Internaționale de Astronomie și Științele Spațiului pentru Juniori (OIASSJ 2022), desfășurată la Câmpulung Moldovenesc (județul Suceava),...

Se lansează “Pe urmele abandonului”  – un podcast narativ

Muzeul Abandonului lansează o nouă ustensilă exploratorie a fenomenului abandonului în România, un podcast narativ și de investigație intitulat “Pe urmele abandonului”. Proiectul dorește...

Ultimele stiri

Cele mai citite