duminică, noiembrie 27, 2022
AcasăStiriCampaniiMcDonald’s lansează o serie limitată de jucării de pluș ca parte a...

McDonald’s lansează o serie limitată de jucării de pluș ca parte a unei noi campanii de strângere de fonduri pentru Fundația pentru Copii Ronald McDonald

McDonald’s România anunță lansarea seriei limitate de iepurași de pluș Benny, o jucărie care va fi disponibilă în restaurante pentru a sprijini eforturile de colectare de fonduri pentru Fundația pentru Copii Ronald McDonald.

Campania se desfășoară între 22 aprilie și 15 iunie, în toate cele 92 de restaurante McDonald’s din țară, unde 40.000 de iepurași de pluș vor putea fi achiziționați de cei care vizitează restaurantele în această perioadă. Întregul profit obținut din vânzarea jucăriilor va fi redirecționat de McDonald’s către fundație, pentru a susține misiunea acesteia și activitatea Caselor Ronald McDonald – locul unde copiii aflați sub tratament medical pot rămâne alături de părinții lor.

„Iepurașul Benny are o poveste specială, având în vedere că nu este o simplă jucărie, ci este și modalitatea prin care cei interesați pot face o faptă bună, concretizată printr-o donație către Fundația pentru Copii Ronald McDonald. Profitul realizat din vânzarea iepurașilor va fi donat către fundație, contribuind astfel la finalizarea Casei Ronald McDonald de la Iași, precum și la finalizarea unor proiecte de renovare în Casele din București și Timișoara. Sperăm ca un număr cât mai mare din clienții McDonald’s să se alăture cauzei noastre și să-l achiziționeze pe Benny, iepurașul pus pe fapte bune!” a declarat Amalia Năstase, președintele Fundației pentru Copii Ronald McDonald.

McDonald’s România continuă astfel demersurile de susținere a Fundației pentru Copii Ronald McDonald și-și reafirmă rolul de partener strategic al fundației, sprijinind demersurile acesteia de a ajuta familiile cu copii bolnavi, aflați sub tratament de lungă durată.

„Implicarea în comunitate este o valoare împărtășită de marea familie McDonald’s, iar dorința noastră de a construi un viitor mai bun ne provoacă constant să susținem cauze de suflet. O astfel de cauză este cea a Fundației pentru Copii Ronald McDonald, care are misiunea de a ține familiile împreună în cele mai dificile momente”, a precizat Paul Drăgan, director general Premier RestaurantsRomânia.

„De această dată, suntem alături de fundație prin o campanie de strângere de fonduri care se va desfășura în restaurante până la mijlocul lunii iunie, și suntem siguri că aceasta va aduce numeroase zâmbete, atât pentru copiii care se vor bucura de jucăriile de pluș, cât și pentru familiile care vor trece pragul caselor Ronald McDonald de la București, Timișoara și în curând, și de la Iași”, a mai precizat acesta.

Prezentă în România din anul 1998, Fundația pentru Copii Ronald McDonald sprijină familiile vulnerabile, oferindu-le acestora cazare gratuită în Casele Ronald McDonald pe durata spitalizării copiilor. Prima Casă a fost inaugurată în anul 2003, în București, și a găzduit de-a lungul timpului peste 11.100 de părinți și copii veniți din toate colțurile țării pentru tratament. Urmând modelul din București, în anul 2008 a fost deschisă cea de-a doua Casă, în Timișoara, proiectul fiind remodelat complet și extins în cursul anului 2020. În prezent, fundația prioritizează finalizarea celei de-a treia Case, în Iași, aceasta urmând să fie deschisă în luna mai 2022.

Fundația pentru Copii Ronald McDonald a fost înființată în 1998 și este principalul donator pentru cele două Case Ronald McDonald din Timișoara și din București care găzduiesc gratuit familiile copiilor spitalizați pe durata tratamentelor medicale îndelungate. În total, peste 21.500 de părinți și copii au fost primiți în aceste „Case departe de casă”.

De asemenea, începând cu anul 2017 Fundația este coordonată de un consiliu director, din care fac parte: Amalia Năstase, Founder & CEO Amalia Năstase Communications, Ștefan Iordache, Chief Operating Officer Publicis One Romania, Dr. Alin Popescu, Medic specialist de medicină sportivă, Valentin Truță, General Counsel Hili Ventures, Martin Xuereb, Chairman Ronald McDonald House Charities Malta.

ARTICOLE SIMILARE

ING Bank și Fitbit lansează o campanie prin care încurajează românii să facă mai multă mișcare

ING Bank și Fitbit, parte din Google, încurajează românii să facă mai multă mișcare prin campania „Pași către un stil de viață mai activ”,...

Cauza copiilor ucraineni, pe agenda Festivalului Brazilor de Craciun. Peste 760.000 euro, stransi anul trecut

Ajuns la cea de-a 22-a ediție,  Festivalul Brazilor de Crăciun va pleda pentru accesul la educație al copiilor vulnerabili, atât din cauze socio-economice, cât...

Libris și Salvați Copiii duc cărțile mai aproape de 33.116 de elevi cu acces limitat la lectură

Peste 11.000 de volume vor fi donate în a patra ediție a proiectului CarteTeca celor 53 de biblioteci câștigătoare Libris donează pentru al patrulea an...

Companiile și instituțiile publice care realizează achiziții sustenabile sunt invitate să se înscrie la prima ediție a competiției ”Achiziții sustenabile. Premiile cu impact social...

Asociația Centrul pentru Legislație Nonprofit, împreună cu partenerii Fundația Civitas pentru Societatea Civilă Cluj și Asociația Ateliere fără Frontiere, organizează prima ediție a competiției...

CJI și UNICEF invită toți profesorii și elevii să participe la cea mai mare lecție de educație media din România

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) și UNICEF invită profesorii, învățătorii și elevii să participe la „Cea mai mare lecție din România: Cum deosebim faptele...

Nestlé România lansează Pădurea de Miere și plantează împreună cu Asociația Mai Mult Verde 20.000 de puieți de salcâm în județul Giurgiu

Nestlé România lansează Pădurea de Miere, reunind toate proiectele și programele de împădurire și biodiversitate din România, și plantează, în parteneriat cu Asociația Mai...

Start pentru cea mai mare licitație caritabilă din România

Startul celei de-a doua ediții a Licitației de Fapte Bune a fost dat, joi, în cadrul conferinței de presă organizată la Palatul Cesianu-Racoviță în...

1.500 de copii din medii vulnerabile vor beneficia de acces la educație digitală

În perioada 10 noiembrie – 28 decembrie, la achiziționarea oricărei jucării, Lidl donează un leu către World Vision România. Astfel, împreună cu clienții săi,...

Cea mai mare întrecere la fotbal pentru elevii din România este din nou gata să descopere campioni. ONSȘ Fotbal – Cupa Tymbark Junior. Fluier...

La 1 octombrie s-a dat startul înscrierilor în cea mai importantă competiție de fotbal pentru elevii din România ONSȘ Fotbal - Cupa Tymbark Junior....

Școala Încrederii lansează campania de donații prin SMS pentru schimbarea modului în care se face educație în școlile de stat

Școala Încrederii, program care își propune să transforme modul în care se face educație în școlile și grădinițele de stat, prin crearea unui mediu...

MedLife continuă proiectul Caravana cu Sănătate și sprijină comunitățile vulnerabile din sudul țării

MedLife continuă proiectul Caravana cu Sănătate și sprijină comunitățile vulnerabile din sudul țării, oferind gratuit, servicii medicale prin intermediul Unității Mobile. În perioada 23 –...

Aproape 50% dintre elevi au fost victime ale bullying-ului în școli, 27% admit că au fost agresori. 8 din 10 elevi au asistat la...

Amenințarea cu violența fizică, umilirea, lovirea sunt situații cu care copiii se confruntă frecvent în școlile din România: datele centralizate de Salvați Copiii, în...

Copiii pasionați de tehnologie pot participa la cea de a IX-a ediție a programului SuperCoders

Orange România, în parteneriat cu Fundația Orange și Simplon România, lansează cea de-a IX-a ediție a programului de educație digitală SuperCoders, dedicat copiilor cu...

#EștiMaiPuternicăDecâtCrezi, un demers de sprijin și recunoaștere a puterii tuturor mamelor, lansat de Regina Maria

Rețeaua de sănătate Regina Maria anunță lansarea campaniei #EștiMaiPuternicăDecâtCrezi, un proiect emoționant al cărui scop este de a recunoaște puterea mamei și de a...

Persoanele condamnate pentru infracțiuni săvârșite cu intenție, inclusiv  împotriva copilului, nu mai pot candida la funcții publice

Aproape 16.000 de copii din România au fost supuși unei forme de abuz în 2021 Pe parcursul anului 2021, 15.925 de copii români au fost...

Ambasadorul Bunăvoinței pentru UNICEF Orlando Bloom vorbește despre problemele de sănătate mintală cauzate de un accident din adolescență

Un nou video lansat de Ziua Mondială a Sănătății Mintale, în cadrul campaniei UNICEF #OnMyMind Video disponibil pentru descărcare aici În cadrul unui clip video...

Kaufland România propune primul proiect editorial de educație ecologică în colaborare cu scriitoarea Ioana Chicet-Macoveiciuc

Kaufland România anunță continuarea seriei inițiativelor de protejare a mediului și educare în această direcție, prin lansarea primului proiect editorial de educație ecologică în...

Cererea de materiale vitale pentru copii a ajuns la un maxim istoric

UNICEF sărbătorește împlinirea a 60 de ani în care a distribuit ajutoare de urgență celor mai vulnerabili copii ai lumii din Centrul Global de...

Peste 60.000 de elevi nu au abandonat școala datorită programelor desfășurate de 7 ONG-uri, cu sprijinul Lidl România

De Ziua Educației, Lidl România alături de partenerii săi strategici din societatea civilă celebrează programele realizate împreună în domeniul educației, prin care contribuie la...

Peste o tonă de haine și peste 400 de ghiozdane complet echipate cu rechizite, în prima etapă a campaniei ,,Școala fără pauză”

Prima etapă a campaniei „Școala fără pauză”, desfășurată de Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine s-a încheiat cu peste o tonă de...

Ghid de nutriție – „Cum să creștem copii sănătoși”

Carrefour România și Asociația KinetoBebe lansează Ghidul de nutriție „Cum să creștem copii sănătoși,” un demers prin care cei doi parteneri își propun să...

Continuă campania de combatere a abandonului școlar cu „Orarul clasei care nu se lasă”

Anul școlar 2022-2023 a debutat cu aceeași problemă acută a abandonului școlar, fenomen care afectează din ce în ce mai multe forme de învățământ...

Părinții unui copil care nu supraviețuiește cancerului dotează, împreună cu Salvați Copiii România, Secția de oncologie a Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii ”Sf....

Aparatura medicală unică în România va da o șansă la viață copiilor care primesc cruntul diagnostic Părinții unui copil care nu a supraviețuit unei forme...

Sunt ultimele zile în care te poți înscrie voluntar pentru copiii din centrele de plasament din București și din țară

Ajungem MARI, singurul program educațional destinat copiilor din sistemul de protecție, are nevoie urgent de voluntari care să aducă schimbarea în viețile acestora și...

Start Joc! Școlile din sectorul 2 sunt implicate într-o campanie de colectare separată a deșeurilor

Start la colectarea separată a deșeurilor reciclabile pentru elevii din sectorul 2 al Capitalei - un proiect derulat de ASAP (Armata Selectării Atente a...

Eliminarea bursei sociale pentru elevii din mediul rural, care merg la liceu în altă localitate va agrava abandonul școlar. Salvați Copiii România solicită restabilirea...

Organizația Salvați Copiii România condamnă eliminarea fără nicio justificare a bursei de merit pentru clasa a V-a și a bursei de ajutor social pentru...

5 to go și Antena Stars te invită să fii Star!

Timp de 4 săptămâni, 5 to go și Antena Stars te provoacă la premii! În mijlocul atenției sunt cei care aleg STAR Frappe, cel...

World Vision România alături de Smiley și alte vedete dau startul campaniei „Dăm aripi educației“ și invită românii să doneze cărți și rechizite pentru...

World Vision România desfășoară a doua ediție a campaniei „Dăm aripi educației“ prin care își propune să strângă, anul acesta, cărți și rechizite pentru...

Peste 1.000 de copii şi tineri din centrele de plasament sunt pregătiţi pentru viaţa de după ieşirea din sistem de Ajungem MARI, în cadrul...

Peste 1.000 de copii şi tineri din centrele de plasament sunt implicaţi, de un an de zile, în proiectul Great Future, menit să îi...

Crucea Roșie Română și Carrefour România echipează de școală elevii din mediile defavorizate

 Carrefour România și Crucea Roșie Română lansează campania „Binele are un plan, începe cu un ghiozdan,” prin care facilitează accesul la un început de an...

Ultimele stiri

Cele mai citite