Investiție de 200.000 euro în cartea de Crăciun. Top 10 cele mai căutate cărți

60% dintre părinți includ cititul în activitățile zilnice, iar 80% preferă cărțile de povești, arată un sondaj recent al editurii Didactica Publishing House. Perioada vacanței de iarnă nu face excepție, astfel cărțile interactive, supradimensionate, alături de cele semnate de autori români consacrați se numără printre titlurile bestseller ale lunii decembrie. Editura a pregătit pentru Crăciun un portofoliu de peste 50 de titluri, cu o investiție de 200.000 euro. Aproape o treime din această investiție a fost îndreptată către cărți-eveniment, interactive, cu un format atipic, în ediție limitată.

Peste 90% dintre părinți consideră cărțile foarte importante pentru dezvoltarea cognitivă și emoțională a copiilor, de aceea mai mult de jumătate le includ în activitățile zilnice, arată datele editurii Didactica Publishing House. Peste 80% dintre aceștia achiziționează cărți de povești, acestea fiind și parte din cadourile de Crăciun. În acest context, portofoliul de sezon al editurii DPH conține peste 50 de titluri cu tematică de Crăciun și un număr similar de cărți, jocuri și activități de iarnă.

O apariție editorială unică pe piața din România, Povestea Crăciunului este unul dintre titlurile emblematice ale iernii. Tipărită în doar 2.500 de exemplare, cele 140 de pagini reprezintă un cadou-complet, ce include, pe lângă povești clasice și date istorice, zeci de ilustrații vintage, jocuri, activități, magneți, stickere, felicitări, idei pentru redactarea scrisorii perfecte pentru Moș Crăciun și nu numai.

Perioada marcată de sărbători și vacanță este una foarte intensă pentru piața de carte și, în general, pe piață există o efervescență generală legată de cadouri. Prin alegerea titlurilor noi din portofoliul dedicat Crăciunului ne-am dorit să oferim cititorilor mici și mari o experiență de familie, cărți de colecție, care să rămână în bibliotecă ani la rând, a explicat Florentina Ion, fondator editura Didactica Publishing House.

Top 10 cele mai populare cărți de Crăciun

Peste 20% din portofoliul cărților de sezon este reprezentat de apariții editoriale noi, cum ar fi Marea carte cu jocuri de Crăciun sau titluri semnate de autori români, cum ar fi Pernuța speriată și teribila întâlnire cu Moș Crăciun, de Diana Tivu. Deși au intrat în oferta în luna noiembrie, acestea au intrat deja în topul vânzărilor, alături de bestsellere din anii trecuți – cărți cu conținut interactiv, atipic, dedicat familiei.

1. Crăciunul perfect al Emei: O carte plină de globuri, aventuri și iubire – Ioana Chicet- Macoveiciuc
2. Viața și aventurile lui Moș Crăciun – L. Frank Baum
3. Pernuța speriată și teribila întâlnire cu Moș Crăciun – Diana Tivu
4. Crăciun cu poștașul vesel – Janet și Allan Ahlberg
5. CuMinte de Crăciun: Cadouri surpriză pentru Ema și Eric – Ioana Chicet-Macoveiciuc
6. Scrisori de Crăciun de la Felix – Annette Langen
7. Tilda Șoricela – un miracol de Crăciun – Andreas H. Schmachtl
8. Tifi Păpădie savează Crăciunul familiei – Andreas H. Schmachtl
9. Mesajul păsărilor către inimile copiilor – Feridun Oral
10. Aventuri de iarnă cu Max – Christian Tielmann

Editura DPH are o abordare editorială centrată pe educația copilului, atât din punct de vedere cognitiv, cât și emoțional. Obiectivul nostru este de a aduce constant în portofoliu titluri și materiale inovative, inclusiv cărți interactive, care să atragă copilul spre lectură într-o manieră ludică. Iar de Crăciun oferta de carte a fost astfel gândită încât să-i inspirăm pe cititori să dăruiască mai departe cunoaștere, a precizat Florentina Ion, fondator Didactica Publishing House.

Proiect de încurajare a lecturii

Continuând demersurile de promovare a lecturii, în luna decembrie Editura Didactica Publishing House reia și proiectul #PoveștileCrăciunului, în cadrul căruia, zilnic, până în Ajunul Crăciunului, la ora 17.00, copiii sunt invitați să urmărească o poveste sau să participe la o activitate cu tematică de sezon. Acestea vor putea fi urmărite pe pagina de Facebook a editurii, unde vor fi puse în scenă de actori ai teatrelor Ion Creangă și Excelsior, animatorii Blue Party, autori din portofoliul editurii și cunoscuți creatori de conținut, promotori ai educației prin metode alternative.

Proiectul face parte din strategia noastră de a contribui activ la dezvoltarea unei relații apropiate între copii și universul cărților, facilitând astfel învățarea prin joc și dezvoltarea unor abilități esențiale din sfera inteligenței emoționale. Cu atât mai mult acum, în perioada Crăciunului, considerăm că un moment de poveste reprezintă o pauză binevenită și un moment de conectare pentru întreaga familie, a precizat Florentina Ion, fondator și CEO Didactica Publishing House.

Editura Didactica Publishing House deține un portofoliu de carte și jocuri cu adresabilitate din primele luni de viață. Cu o experiență de peste 17 ani pe piața educațională din România, Editura Didactica Publishing House a livrat până acum peste 15 milioane de cărți, jocuri, reviste și resurse educative. În total, portofoliul editurii numără peste 2.000 de titluri.

La finalul lui 2020, în noul context educațional, Editura Didactica Publishing House a lansat o platformă digitală cu pachete de jocuri și activități, adaptate curriculumului național. Într-o primă etapă, acestea cuprind materiale educaționale dedicate clasei pregătitoare și elevilor din clasele I – III, realizate în parteneriat cu Edustudio Helsinki.

De asemenea, Editura DPH îşi doreşte sã ofere sprijin cadrelor didactice în desfãşurarea activitãţii lor şi, în acelaşi timp, sã propunã soluţii, oferite de specialiştii din domeniu, pentru a transforma procesul educaţional într-o experienţã plãcutã atât pentru copii, cât şi pentru educatori, învățători și profesori.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *