Brico DepotBrico Dépôt deschide primele sale „depozite” din România, în zonele cu trafic ridicat Pantelimon și Orhideea, din București. Începând din iunie 2013, odată cu preluarea de către grupul Kingfisher, Bricostore România a intrat într-un proces de transformare în Brico Dépôt. „Nu este vorba despre încă un magazin pe piața românească de DIY, ci de lansarea în România a unui concept nou și diferit”, declară Patrick Papot, directorul general delegat al Brico Dépôt România. Având 12.000 de produse care răspund tuturor nevoilor pentru construcția și îmbunătățirea locuinței, gamele Brico Dépôt nu conțin produse inutile – contrar gândirii „tot timpul mai mult”. „Pentru a dezvolta o gamă esențială și pentru a păstra produsele care corespund cel mai bine nevoilor clienților, am valorificat istoria Bricostore”, a adăugat Patrick Papot. S-a desfășurat o muncă susținută pentru selectarea articolelor esențiale, la nivelul de calitate aşteptat, fără a exclude mărcile naţionale prezente anterior în Bricostore.  Ofertă comercială animată prin acțiuni “Arivaj” Având mereu prețuri mici, Brico Dépôt nu realizează promoții, care pot crea confuzie în rândul clienților şi dificultăţi în compararea ofertelor de pe piață. În plus, pentru dinamizarea ofertei comerciale, Brico Dépôt aduce în mod regulat produse “Arivaj”. Ce este un “Arivaj”? Un produs în cantitate limitata, care nu se găsește în gama permanentă, vândut la un preţ mai scăzut decât cel de pe piață.  Puncte de vânzare tip”depozite” Depozitul este organizat în trei zone: materiale de construcție şi renovări, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor. Unicitatea formulei Brico Dépôt este dată şi prin depozite organizate coerent în raport cu așteptările clienților, pentru a eficientiza procesul de cumpărare. Deschizându-şi ușile în fiecare zi de la ora 07:00, Brico Dépôt își propune să devină punctul de referinţă pentru meşteri și profesioniști, permițându-le să înceapă lucrările devreme fără a pierde timpul. Brico Dépôt este unul dintre brandurile grupului Kingfisher plc, cel mai mare retailer european de produse pentru amenajarea locuințelor şi al treilea la nivel mondial. Kingfisher numără astăzi peste 1.080 de magazine în 9 țări din Europa și în China, înregistrând vânzări de aproximativ 11 mld. Lire sterline. Principalele sale branduri sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix. Kingfisher mai deţine 50% din acțiunile rețelei Koçtas, alături de grupul turc Koç, cât și 21% din Hornbach, liderul german în distribuirea de articole de bricolaj.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.