84% dintre români le vor cumpăra copiilor haine și rechizite în valoare de 500 până la 1.000 de lei |

84% dintre români le vor cumpăra copiilor haine și rechizite în valoare de 500 până la 1.000 de lei

Share Button

Cel mai recent studiu realizat de motorul de căutare e-fashion www.glami.ro, relevă valoarea cheltuielilor de haine și rechizite pe care sunt dispuși părinții să le facă pentru începerea școlii: 84% dintre părinți vor cumpăra lucruri pentru noul an școlar 2020-2021, 51% dintre ei având un buget între 500 și 1.000 lei.

15% dintre respondenți se gândesc să investească un buget de 4 cifre, peste 1.000 lei, în cumpărăturile pentru acest an școlar.

Cu doar două săptămâni până la începerea școlii în România, părinții din toată țara se pregătesc de cumpărături pentru noul an: rechizite, haine și accesorii, conform datelor oferite de studiul ”COVID-19 – A doua zi”. Datele pentru acest studiu au fost colectate la începutul lunii iulie 2020.

În ceea ce privește cele mai populare categorii de produse, 69% vor cumpăra îmbrăcăminte sport, 55% pantofi sport, 51% materiale și rechizite școlare – în timp ce doar 33% vor aloca bugete pentru ghiozdane și 18% pentru uniforme.

În ce privește alte tipuri de achiziții online, în contextul pandemiei de Covid-19, studiul celor de la glami relevă faptul că îmbrăcămintea de casă a dominat listele de shopping ale românilor în această perioadă, în timp ce cumpărăturile online au crescut cu 31%.

– După apariția primelor cazuri de Covid-19, românii au cumpărat halate de baie (+1600%), papuci flip-flops (+533%), papuci de casă (+313%), îmbrăcăminte pentru copii (+296%) și lenjerie de noapte (+187%)
– 31% dintre români au cheltuit mai mult pe cumpărături online datorită carantinei
– 19% dintre respondenți au făcut prima lor achiziție online de modă în lunile martie-aprilie 2020
– 1 din 2 români sunt motivați să cumpere online produse de modă datorită reducerilor și aproape jumătate dintre ei consideră livrarea gratuită ca fiind cel mai bun stimulent pentru a plasa o comandă online.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *