Boomerang-rebrandingTeleviziunea pentru copii Boomerang se relanseaza, pe 2 februarie, în România, cu o nouă imagine şi noi seriale pentru întreaga familie, potrivit unui comunicat citat de Mediafax.ro.

Relansată ca o televiziune globală de animaţie, Boomerang se va adresa copiilor şi va încuraja familiile să urmărească împreună programele, care vor conţine atat desene animate clasice, cât şi contemporane.

Alături de noi episoade din animaţiile clasice precum “Tom şi Jerry”, “Looney Tunes” şi “Scooby-Doo”, Boomerang va oferi în această primăvară telespectatorilor români seriale noi, contemporane, printre care: “Inspectorul Gadget”, “Patrula junglei în acţiune” şi “Mr. Bean”. În plus, Boomerang va avea o nouă imagine.

“Turner repoziţionează Boomerang în întreaga lume pentru a sublinia importanţa postului de televiziune ca un post pentru copii şi pentru familie, aducându-l mai aproape de Cartoon Network, celălalt canal pentru copii aparţinând Turner. Cele două posturi se completează reciproc: în timp ce Cartoon Network se adresează copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 şi 12 ani, Boomerang este destinat, în principal, copiilor cu vârsta între 4 şi 8 ani şi familiilor acestora”, a declarat Hannes Heyelmann, Senior Vice President şi Managing Director pentru Europa Centrală şi de Est.

“Vom difuza pe Boomerang seriale care înfăţişează personajele de desene animate ce au fani dincolo de generaţii, implicând în acest proces copii, părinţi şi bunici. Părinţii şi bunicii se vor simţi ca acasă cu Boomerang, pentru că vor recunoaşte o mare parte dintre serialele pe care le urmăreau în copilăria lor”, mai spune Hannes Heyelmann.

Serialul “Inspectorul Gadget”, care prezintă personajul cu acelaşi nume, echipat cu o varietate de dispozitive care îl ajută să dezlege până şi cele mai încrucişate mistere, va putea fi urmărit din 2 februarie, de luni până vineri, de la ora 16.55.

Un alt serial difuzat de Boomerang este “Patrula junglei în acţiune”, care spune povestea lui Maurice, un pinguin care a crescut în junglă şi care crede că este un tigru feroce. Acesta va fi difuzat din 9 februarie, de luni până vineri, de la 16.30.

Totodată, în luna aprilie, este programat să înceapă “Mr. Bean”. Caracterul puţin aiurit al lui Mr. Bean îi va trimite pe tinerii telespectatori într-o lume plină de încurcături. Serialul va putea fi urmărit începând cu 13 aprilie, de luni până vineri, de la ora 17.25.

Dincolo de prezenţa sa pe micul ecran în mai mult de 250 de milioane de case din întreaga lume, în 2015, televiziunea Boomerang va fi susţinută şi de platformele digitale şi mobile reîmprospătate, inclusiv de un website nou, care oferă activităţi exclusive, jocuri şi conţinut pentru a înfăţişa o experienţă completă pentru toţi vizitatorii. De asemenea, fanii mai tineri vor putea să se bucure de jocuri gratuite adecvate vârstei, cu personajele lor favorite, în timp ce utilizatorii mai în vârstă pot afla mai multe despre personajele lor preferate şi despre seriale, se mai spune în comunicat.

Boomerang România este una dintre cele mai populare televiziuni, care ajunge la 741.000 de copii în fiecare lună. În noiembrie, televiziunea s-a situat pe locul al doilea pe acest segment de piaţă. Cele mai apreciate seriale difuzate de televiziune sunt “The Garfield Show”, “The Tom and Jerry Show” şi “Scooby-Doo”.

Boomerang se adresează băieţilor şi fetelor cu vârste cuprinse între 4 şi 7 ani şi familiilor acestora şi dispune de servicii localizate în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, unde televiziunea este disponibilă în 13 limbi, în 56 de ţări şi în peste 48 de milioane de case.

Boomerang este un brand deţinut de Turner Broadcasting System International, Inc. – Turner Broadcasting System, Inc. (TBS), o companie a grupului Time Warner.