Ce fructe consumăm în sezonul rece

Iata ce fructe trebuie sa consumam odata cu racirea vremii, potrivit Labucatarie.ro

Pline de vitamine si revigorante, fructele ar trebui sa fie nelipsite din meniul nostru zilnic, in special in sezonul rece.

Merele

Traditionalele mere sunt o sursa importanta de fibre, fiind potrivite pentru detoxifiere. Datorita pectinei, ele reduc colesterolul din corp. Continand antioxidanti, minerale, vitamina C, vitamina A, potasiu, fosfor, calciu si fier, ajuta la mentinerea unei stari bune a sanatatii.

Citricele: portocalele, lamaile, mandarinele, pomelo, grepfruit-ul


Portocale

Citricele, in general, ajuta la cresterea imunitatii, contind o mare doza de vitamina C si luptand impotriva radicalilor liberi produsi de corp atunci cand este expus la poluare, fumat etc. Acesti radicali sunt raspunzatori de cresterea riscului de aparitie a bolilor cum ar fi cancerul, cataractele si bolile cardiovasculare si de imbatranirea intregului organism.

Grepfruit-ul poate fi alb, galben, roz sau rosu. Indiferent de culoare, este foarte potrivit inclusiv in curele de slabire, deoarece contine foarte putine calorii. Acesta ajuta la imbunatatirea sistemului digestiv si confera un aspect tonifiat pielii.

Lamaile sunt un stimulent foarte bun pentru ficat, bogate in antoxidanti si vitamina C. Cel mai des sunt folosite impotriva racelilor, in curele de slabire si in cele de detoxifiere. De asemenea, alcalinizeaza corpul.


Caracteristic pentru mandarine este producerea colagenului si prevenirea depunerilor de colesterol in organism. Ca si lamaile, ajuta si la alcalinizarea organismului.

Pomelo contine, pe langa vitamina C si fibre, potasiul si fier. Are putine calorii, fiind potrivit in curele de slabire.

Kiwi


Fructele kiwi au un continut extrem de ridicat de vitamina C, mai mult decat citricele. Sunt bogate in vitamina E si polifenoli, avand un puternic efect antioxidant. Kiwi sunt extrem de benefice pentru sanatatea parului, pielii si unghiilor, datorita continutului de zinc, magneziu, potasiu si fibre.

Bananele


Usor de consumat si hranitoare, bananele sunt bogate in potasiu, substanta benefica bunei functionari a inimii. De asemenea, ele favorizeaza absorbtia calciului si cresterea nivelului de dopamina si serotonina, luptand astfel impotriva depresiei.

www.labucatarie.ro va ureaza multa sanatate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *